سلام
به نظرتون دختری که یکم ناتوانی جسمی داره حق زندگی و خوشبختی نداره؟ یه آقا 27 ساله از من خوششون امد مدتی با هم صحبت کردیم در مورد ملاکامون و انتظاراتمون این آقا خودشون مشکل داشتن .

یه چشمشون نابینا بود برام مهم نبود الان هم نیست چون خودم مشکل دارم و درک میکنم ، شغلشون آزاد بود و 8 سال کار میکنن هیچ پس اندازی ندارن قسط خونه پدرشونم پرداخت میکنن با ماهی 2 میلیون با پرداخت قسط و اجاره تو شیراز چیزی واسه پس انداز نمیمونه اما قبول کردم گفتم خدا کمک میکنه چون پسری خوب و با ایمانی بودن تنها مشکلم سیگاری کشیدنشون بود که گفتم کمکم کن ترک میکنم قبول کردم .

شرایط خانوادگیم،تحصیلات،فرهنگ در سطح خوبی هستم و همیشه به خانوادم افتخار میکنم  21 سالمه ولی کارشناسی آی تی دارم ولی اون آقا دیپلمه بودن برام تحصیلاتش مهم نیست قبول کردم تا اینکه با خانوادشون صحبت کردن و مادرش مخالفت کرد گفت حاملگی واسش سخته بچه دار نمیشه و هزار تا عیب روم گذاشتن بخاطر یه مشکل خدادادی که پسر خودشونم مشکل داشتن و آقا پسر دو دل شدن و گفتن نمیتونم شرایطتو قبول کنم .

از یه طرف میترسم آه بکشی از یه طرف میترسم آینده پشیمون بشم در صورتی که روز قبلش گفت میخوامت خانوادمو راضی میکنم و این از رو دلسوزی نیست ،ولی با حرفشون فهمیدم دلش میسوزه چیزی نداشتم بگم دلمو خیلی شکست سپردم به خدا.

حالا بازم میگین دخترا پر توقع هستن بازم میگین دخترا باعث مشکلات جامعه شدن فقط خدا میتونه بین ما قضاوت کنه اینم پسر پر توقع با اینکه هیچی از زیبایی و سطح خانوادگی و تحصیلات کم ندارم ولی مشکلم کوچیکم شده نقطه ضعف،پسر مشکل داشته باشه میره خواستگاری دختر سالم از نظر جسمی و ظاهری میخواد و همچی تموم پسر سالم که دیگه توقعش حوری بهشتیه.

ولی دختر چی باید منتظر بمونه تا یه پسری بیاد اگه هم مشکل داشته باشه که دیگه باید بمیره حق زندگی و خوشبختی نداره،آقا پسر یکمم توقعات خودت و خانوادت رو بسنج اینهمه طلاق واسه چیه واسه اینکه حرف مردم واسمون مهمه ،عقلمون به چشممون هست و واسه مردای کمی باطن دختر واسشون مهمه اگه مردا هم در برابر دخترای قانع توقعاتشونو بیارن پایین دنیا گلستون میشه مشکل اینجاس که همیشه زورمون به ضعیفتر از خودمون میرسه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)