سلام دوستان ممنون که وقت میذارید و منو راهنمایی میکنید
من 25 سالمه و نامزدم 28 سالشه . ما خیلی همو دوست داریم اما یه مشکلی که هست اینه که نامزدم خیلی بد دل و بدبینه .
خیلی آروم و محجوبه ولی شکاکه و معتقده نیت آدما بده مگر اینکه عکسش ثابت بشه . نامزدم پسرخاله مه و ما از بچگی با هم بزرگ شدیم و به روحیات هم آشناییم من میدونستم که خیلی متعصبه اما به حساب غیرتش میذاشتم و اینکه منو دوست داره .
وقتی من تلگرامم و نصب کردم خوشش نیومد اما مخالفتی هم نداشت تا اینکه دیروز اومده بمن میگه میدونم که با کسی در ارتباطی وگرنه چه دلیلی داره مرتب دیلت اکانت کنی و تایم آن بودنت زیاد باشه!
بخدا من نه اهل ارتباط با نامحرمم و نه منظوری از این حذف تلگرامم داشتم فقط خواستم اعتیادم و بهش کم کنم اما دوباره کم آوردم و واردش شدم .
به نظر شما من چه کار کنم خسته شدم بس که توضیح دادم براش . همش به جدایی فکر میکنم میدونم که چون عقد نیستیم جدایی راحت تره ولی من دوسش دارم با این که منو کفری میکنه .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)