سلام دوستان
من یه دختر بین 22 تا 25 ساله هستم و همش سرم به کار خودم بوده به قول بقیه سر به راهم . راستش من از خواننده هایی خاموشم . هر از گاهی همین جوری می اومدم یه سری می زدم و می رفتم .
اما الان یه مشکل برام پیش اومده و اونم اینه که من عاشق یکی از کاربرای این سایت شدم .
هر دفعه که میام اینجا سر می زنم دنبال نظراتشون می گردم واقعا دوسشون دارم . هر چند بارها هی به خودم می گم اینجا دنیای مجازیه ، به آدم ها اعتمادی نیست ولی ایشون خیلی خاصاً ، خیلی ناراحتم همش می گم دیگه نباید به این جا سر بزنم . واقعا از خودم تعجب می کنم .

ممکنه کمکم کنید ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)