سلام

من یه پسر 25 ساله هستم عاشق یه دختری شدم که آرزومه باهاش ازدواج کنم هر جا می رم تو فکرمه خیلی دارم عذاب می کشم 22 سالشه چون خیلی ازش خجالت می کشم نمی تونم بهش  علاقمو بفهمونم .

خیلیم خوشگل نیست ولی همون دختریه که از همه نظر می خوامش اما واقعیت اینه که هیچی ندارم نه کار درست و حسابی نه پولی برای ازدواج من فوق دیپلم برق هستم و اون می خواد برای ارشد حساب داری بخونه یعنی حتی تحصیلاتمونم به هم نمی خوره اگرم بخوام ادامه تحصیل بدم باید بیخیال کار بشم که بازم کلی عقب می افتم تازه از همه بدتر تا من خودمو بخوام جم و جور کنم حداقل دو  سه سال زمان می بره دوست دارم انقدر داشته باشم که اگه با هم بیرون رفتیم بتونم اون چیزی که می خواد براش بگیرم .

حالا سوالم اینه اگه تو این دو سه سال ازدواج کنه چی ؟ اگه خانواده ای داشته باشه که پر توقع باشن چی چون خانوادشو زیاد نمی شناسم ؟

من قبلا فکر می کردم هر کی عاشق می شه می تونه با یکم فکر و منطق بی خیال بشه ولی الان متوجه شدم که همچین چیزی امکان نداره اصلا یه مواقعی به خودم می گم بابا بی خیال شو تو رو خدا ، اولش سخته بعدا فراموش می کنی ولی انگار نمی شه نمی شه بی خیالش شد 

لطفا با نظراتتون راهنماییم کنید

ممنون


مرتبط:

عاشق شدم اما خانواده م به خاطر مسائل اقتصادی مخالفت می کنند

از یه دختر خوشم اومده، اما کلی مشکل سر راهم هست

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)