یه سوال جالب درباره اصل مردونگی
داستان زیر رو بخونید ونظرتون رو در مورد رفتار نادرست خودمون بگید
 میدونید اکثر پرده های دخترا رو  همین اقا پسرا از بین بردن
اینو خوب بدونید من کسی هستم که بهم تجاوز شده تو 5سالگی نمیدونم پرده هست یا نه تو زندگیمم تاجایی که فکرشو بکنید سختی کشیدم تا 14 سالگی فقط یه بازیچه جنسی بودم از همه لحاظ  همه جوره هجه جور سختی............. تازه بعد از 20 سال امسال قضیه رو به مامانم گفتم اونم در اثر این که به خواستگارام جواب رد میدم با کلی فشار
بس کنید به خدا گناه من چی بود چه توقعی میشد از یه بچه5 ساله داشت برید بزرگ شدنشو ببنید تصورشو بکنید فقط برای یه لحظه.....حالا ببنید من چی ام از خیلی پاکتر چون خدام خیلی بزرگه امیدی هم به بخشش شما ها ندارم چون مهم نیست هر فکری هم میخواید بکنید چون از این مردای به ظاهر با غیرت دور من خیلی هست حتی نمیتونن بفهمن که غم دل من از چیه  من با این اتفاق حالم از همه مردای به ظاهر مرد بهم میخوره برید فکر کنید به اصل واژه مرد ببنید وقتی به یکی میگن مرد باید با ابهت باشه و فکرش بزرگ باشه نه که فقط نر باشه وگرنه نر بودنو همه بلدن اینو بدونید یکی که پاش بلغزه اگه از ته دل پشیمون باشه تا اخر عمر سفت میمونه چون عواقب کارش رو  میدونه پس یه نگاه با ید به خودمون بندازیم ببنیم تووجود ما یه پرده است یا خدا برای هر قسمت از بدنمون یه پرده گذاشته پرده چشم گوش دست وپاو.... اگه یکیش ناخوداگاه وغیر عمد از بین رفت حداقل هوای بقیه اش رو داشته باشیم تا خود اوست کریم پرده واقعی رو بهمون بده از ته دل از خدا معذرت میخوام ونمیبخشم کسی رو که به خاطر اون مجبورم غصه های زیادی رو بخورم خدایا ببخش....
اقای نجفی تایید کن شاید کسی باشه که مثل من فقط دستخوش هوسای یه نر شده 
نظرتون در مورد وازه مرد چه توقعاتی از مردونگیشون دارید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)