سلام
من چه در این وبلاگ و چه در اطرافم دیدم افرادی که متاهل شدن با دوست و فامیل خود درباره روابط جنسی و زناشویی خود صحبت میکنن در این سایت هم خوندم که یکی گفته دوستم میگه در روز 2 تا 3 بار رابطه داره ولی من ...

این واقعا کار خوبیه ؟ یک سری اطلاعات جنسی هم است میشه از راه درست به دست آورد من دختر مجردم خودم دوست ندارم بعد از ازدواج درباره مسایل خصوصی با دوست و فامیل صحبت کنم و همینطور بالعکس چرا برخی این کار را میکنن مگه تجربه ای منتقل میشه؟ رابطه جنسی برای افراد متفاوته مثلا فردی برای فامیل خودش تعریف میکنه من هر شب... در روز  2 یا 3 بار... و طرف مقابل تصور میکنه که مشکل داره در صورتی که مزاج جنسی افراد فرق داره و همدیگه را میشناسن و دیگران وارد حریم خصوصی خودشون میکنن...
گاهی مشکل یا ناآگاهی وجود داره سوالی هست که باید هم باشه پرسیده میشه مثلا این سایت واقعا خوبه افراد همدیگه را نمی شناسن حریم حفظ میشه و از تجربه ها هم استفاده میشه و افراد راهنمایی میشن و خیلی هم پسندیده است .

ولی آنچه که بیش دوست فامیل گفته میشه من دلیلش رو نمیدونم خیلی راهها برای دونستن است آخه گاهی این گفته ها اغراق آمیز هم هست در کل یک مسئله خصوصیه چرا افراد تو چشم هم نگاه میکنن و درباره خلوت خودشون صحبت میکنن و حتی ممکنه سر درگمی برای شخص مقابل به وجود بیاد و تصویری را از خود و شوهرشون درست میکنن یعنی چی؟

ممنونم


مرتبط:

خانومم رازهای زندگی مون رو پیش دوستاش تعریف میکنه

چه مسائلی جزء مسائل شخصی و خصوصی شما محسوب میشه؟