سلام

من یه دختر کاملا معتقدم . حتی تو دانشکاه سر بالا با پسرها حرف نمیزنم، نزدیک یکساله پسری عاشق ام شده، همون روز اول به خانوادش گفت،  که ناراضیاتی هایی هم ایجاد شد . خانواده اش با توجه به ظاهر ساده و باورهایم منو قبول کردن و به خانوادم زنگ زدن . چند ماه دیگه برای نشون اجازه گرفتن بعد یکسال که حتی نگاه بد به هم نکردیم و دست ندادیم الان ناخواسته دست بهم دادیم و اندام رو دست زدیم .

دو تامون بد جور عذاب وجدان داریم .  هر بار کلی کنترل میکنیم و البته دیر به دیر همو می بینیم اما از دوس داشتن زیاد و اینکه مال همیم اشتباه کردیم هر بار جفتمون توبه میکنیم اما باز چه کار کنم، این پسر که کارگری سخت با مدرک لیسانس رفت تا پول حلقه جمع کنه ثابت کنه میتونه و خانوادشو راضی کرد و از بافت خودمه معتقده و خانواده دار .  از نظر شما قابل اطمینان نیست؟ و بعد با گناه چه کنیم ؟ اگه بعد از ازدواج سرکوفت بزنه چه کار کنم ؟  آدم با درکیه .  و میدونه برام اجازه دادن دست زدن یا بوس کردن راحت نبوده . اما بعد همه سختیاش نخواستم نه بگم  و با احساس و رضایت نرمم کرد تو رو خدا زود ج بدید مرسی البته خانه خالی یا خلوت نرفتیم اهلش نیستیم پارک و فضا باز بوده و کوتاه.


پاسخ :

سلام

ببخشید مجبور شدم سوال شما رو ویرایش کنم .

این که میگن زن و مرد نامحرم با هم خلوت نکنن چون در این صورت نفر سومی هست که اون شیطونه ، منظور این نیست که توی اتاق در بسته نمونید . توی پارک هم میشه خلوت کرد .

به راحتی میشه حضور شیطون رو کنار شما حس کرد . شما که معتقد به دین هستید چرا رعایت محرم و نامحرم رو نکردید ؟‌ چی باعث شده که از اصول تون بگذرید ؟ چی شد که نرم شدید ؟ فقط به خاطر این که اون گفت شما رو می خوام ؟ گفت دوست تون دارم ؟

قصد سرکوفت زدن ندارم . می خوام حضور شیطون رو در مواقعی که توی پارک با هم تنها هستید احساس کنید . برگردیم به عقب ...

شما یک سال پیش به این آقا پسر چنین اجازه ای می دادید ؟! راضی می شدید اندام اون رو لمس کنید ؟ کاملا روشنه که جواب شما نه هستش . می خوام زیرکی شیطون رو بهتون گوشزد کنم که ذره ذره شما رو راضی به چنین کارهایی کرده .

پس اولین کاری که شما باید انجام بدید اینه که دیگه با هم خلوت نکنید . فضای باز و بسته هم نداره . یکی از اعتقادات شما طبیعتا باید به امام زمان باشه دیگه . توی این کره خاکی یه رقابت در جریانه ! رقابت بین امام زمان عج الله و شیطان . نیشخند شیطان به امام زمان عج الله رو میشه تصور کرد . به تعبیر دیگه شاید گفته ، دختر و پسر معتقدتون رو تحویل بگیرید !

این که میشه به عنوان همسر آینده به اون اطمینان کنید یا نه ، کار ساده ای نیست . پیشنهاد می کنم پست های ازدواج موفق دکتر فرهنگ رو که در وبلاگ خانواده برتر وجود داره مطالعه کنید .

موفق و امام زمانی باشید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)