سلام..

من نزدیک 6 ماهه با یکی دوست هستم که ادعا میکنه خیلی دوسم داره.. تو این دو سه ماه اخیر چند تا خاستگار داشتم..
ولی متاسفانه بخاطر اینکه تو یه اتفاقی پرده بکارتمو از دست دادم مجبور شدم به همشون جواب رد بدم..
الان خانوادم خیلی دارن گیر میدن که موضوع چیه چرا هرکی میاد رد میکنی.. ولی خب نمیتونم واسشون بگم چی شده..
این دوست پسرم از مشکل من خبر داره بهم قول 
ازدواج داده.. ولی هی امروز فردا میکنه.. الان قول داده تا اخر همین تابستون بیاد خواستگاری.. من فقط در صورتی که با این پسر ازدواج کنم مشکلم حل میشه..
فقط نمیدونم اون واقعا میخواد بیاد خاستگاری یا نه..
اگه اون نیاد خیلی واسم بد میشه..
چون مطمئنم به اجبار پدرم باید با یکی از اینا ازدواج کنم..
الان موندم چکار کنم.......؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)