با سلام خدمت همه خانواده برتری ها

دوستان تا الان خیلی از راهنمایی هاتونو استفاده کردم . من 24 سالمه دو تا خواستگار دارم یکیش همکلاسیم هست و 1 ساله باهاش در ارتباطم ولی وضع مالی خیلی خوبی نداره، ویژگی های مثبت زیادی داره اما تا الان بخاطر مادرش نتونسته رسما بیاد خواستگاری ولی چون اخلاق عالی داره و با ایمانه بهش علاقه دارم وابسته شدم با اینکه میدونم خیلی شرایطمون به هم نمیخوره خیلی تلاش کردم ایشونو قانع کنم که ما برای هم ساخته نشدیم ولی کوتاه نمیاد . با اینکه میدونیم سر بعضی مسائل با هم تفاهم نداریم .
اخیرا هم یکی از پسرای اقوام خواستگاری کرده که ایشونم خیلی خوش اخلاق و با ایمانه و خانواده داره و با خانواده ش اومده . بر خلاف همکلاسیم شرایط مالی و کاری بسیار خوبی داره هر چند این قضیه خیلی ملاک من نیست ولی 10 سال از خودم بزرگتره اما با معیارای من جور هستش ولی بخاطر دلبستگی که به همکلاسیم پیدا کردم نمیتونم بهش اون طور که باید فکر کنم چون عذاب وجدان دارم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)