سلام
من عاشق دختری شدم که هیچ عیبی نداره اما فرزند طلاق هستش. نمیدونم این چه سنت بی خودی هستش که ما داریم ، اما ازدواج با کسی که فرزند طلاق باشه در خانواده ی ما ممنوعه .

آخه خوب پدر و مادرش با هم اختلاف داشتند به من و اون دختره چه ربطی داره ؟یک کار بدم اینه که به دختره گفتم دوسش دارم و بعد فهمیدم فرزند طلاق هستش .

حالا اگه مادرم مخالفت کنه با احساسات اون دختر بازی کردم. نمی خوام این جوری بشه. حالا به مادرم چگونه بگم عاشق چنین دختری شدم؟

من می خوام با اون ازدواج کنم. نمی تونم ببینم این سنت خانوادگی با آیندم بازی کنه. من دوسش دارم با رفتارشم میدونم اون دوسم داره.
راهنماییم کنید .ممنون .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)