سلام به همه دوستای گلم

من چند ماهی میشه عقد کردم ، ما فقط آخر هفته ها همو می بینیم، شوهرم همیشه آخر هفته ها رابطه میخواد، ما شرایطمون جوریه که برا غسل کردن نمیتونیم سریع اقدام کنیم، یعنی یک روز کامل نمازمون قضا میشه، به شوهرم میگم درست نیست هر هفته نمازامون قضا میشه.

میگه ما زن و شوهریم و باید از با هم بودن لذت ببریم و چون فقط آخر هفته ها همو می بینیم پس چاره ای نداریم، این رو هم بگم که هر دو مذهبی هستیم.

میخوام بدونم من باید چیکار کنم؟  به خواسته شوهرم احترام بذارم و نیازشو جواب بدم؟؟؟ تکلیف نمازامون که قضا میشه چیه؟

لطفا راهنماییم کنین.

ممنونم

مرتبط:

اگه یه دختر مجرد تحریک بشه باید غسل کنه؟

هر وقت احساس کردم نبض اونجام میزنه باید غسل کنم؟

چه زمانی غسل به خانمها واجب میشه؟

آیا ترشحات زیاد خانم ها غسل داره؟

چند سوال در مورد غسل جنابت

زمان واجب شدن غسل جنابت در دختران + طبع جنسی و مزاج

خانم ها قبل از غسل جنابت لازمه که ادرار کنند؟

یه دختر به غیر از غسل حیض، چه غسل های دیگه ای داره؟

تکلیف نماز و روزه های بدون غسل چیه؟

در روابط جنسی دوران عقد، چه زمانی غسل جنابت بر خانم واجب میشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام زناشویی (۲۰ مطلب مشابه)