سلام

من 18 سالمه. پشت کنکوریم. ی خواستگار برام اومده . تحقیق کردیم همه میگن پسر خیلی خوبیه. اما دیپلمست. برقکار. ولی قراره بره تو سپاه. با تفاوت سنی 5 سال. قیافه ی قابل قبول و خوب. خانواده ی خوب. خونه هم داره .

من هدفم تا الان این بوده که دندون پزشکی قبول بشم و تواناییشم دارم. الان واقعا دچار دو دلی شدم که ایا درسمو ادامه بدم یا ازدواج کنم.

چون اینطور که ما تحقیق کردیم همه گفتن واقعا پسر خوبیه. خانواده ی خوبی هم داره. از طرفی میگم این همه ادم درس خوندن در نهایت چی؟ ممکنه بهتر از ایشون از نظر اخلاقی منظورمه دیگه نیاد اونوقت مدرک دندونم به چه دردی میخوره؟

اما باز دو دلم به رویاهام برسم یا ازدواج کنم و به بخشیش برسم ؟ شما تو موقعیت من چیکار میکنیین؟ هر چی میدونین بگین. خیلی برام مهمه .

از همتون پیشاپیش ممنونم:)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)