سلام
پدر و مادرم خیلی پیرن و مراقبت اونها با من و برادرم هست. پدرم آدم لجبازیه. ظهرها بعد غذا توی آشپزخونه دستش رو میشوره و بعدش توی سینک فین میکنه. هر چی بهش میگم اینجا فین نکن فایده ای نداره.
آخرین بار بعد اینکارش مجبور شدم جلو خودش ظرفهای کثیف که تو سینک بود رو بریزم تو سطل آشغال تا دیگه از این کارها نکنه. اما اون اومد ظرف رو از سطل برداشت گرفت زیر آب خالی خالی و گذاشت تو سبد ظرفها. من عصبانی شدم و از آشپزخونه بیرونش کردم. اون شروع کرد به فحش دادن من. و بعدش گفت که مرگم رو از خدا خواستم.
این یکی از موردها بود. تقریبا هربار این مسائل تکرار میشه. من نمی خوام به پدرم بی احترامی کنم و مورد عاقش قرار بگیرم. اما نمی دونم باید چیکار کنم؟

مرتبط با سالمندان:

تجربیات شما در نگهداری از سالمند پوشکی

پدر و مادر پیر، بیمار و تحت تکفل آیا مانع ازدواج هستند؟

می خوام دیگه پیر شدن و شکسته شدن پدرم و بیشتر از این نبینم

در مورد شغل نگهداری از سالمندان اطلاعات می خوام

معرفی مراکز و موسسات معتبر نگهداری سالمند و کودک



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)