سلام

آقایون محترم مذهبی و مجرد سایت چرا میاید اینحا و تو این سایت مینالید از نبودن و ندیدن دختر خوب؟!!!

چرا میگید مجردم و هر چی دنبال دختر خوب میگردم پیدا نمیکنم؟!!! شما پسرا هرررر چیییییزی که به سرتون بیاد حقتونه حقتونه حقتونه! بخدا حقتونه همتون .

مگه یه دختر خوب شاخ و دم داره؟! یه دختر خوب دختری که با وقار و محجبه باشه نیست مگه؟! حداقل ظاهرش اینجوری نشون بده! مگه معیاراتون واسه ازدواج و انتخاب دختر غیر از زیبایی و تیپ و وقار و اندام و حجاب و پاکی و خانواده و اخلاق و اصل و نصب و خوش برخوزدی و مهربونیه؟!!!!

من نمونه ی همچین دختریم! دور و برمم پر بوده و هست از پسرای مذهبی و خوب اما دریغ از یه بار انتخاب شدن! بخدا دلم خونه منی که یه دختر شاد و شیطون و امیدوار بودم! الآن تو سن 20 سالگییی شدم یه دختر افسرده، غمگین و ناراحت! چرا؟! واقعا چرا؟!

همیشه خودمو دلداری میدادم و گول میزدم که اینطوری که فکر نیکنم کسی دوستم نداره و انتخابم نمیکنه نیست! ولی بخدا الآن دیگه خسته شدم😭 تا کی قراره خودمو گول بزنم؟! واسه کی باید نگاهمو شخصیتمو و خودمو نگه دارم؟!

همونطوری که اینهمه سال از عمرم تو یه چشم بهم زدنی گذشت، بقیشم همینجوری میگذره! یعنی قراره من تنها بمونم؟! مگه توقع من چیه؟! با وجود اینکه چیزی کم ندارم از زیبایی و چیزای دیگه، با وجود اینکه نقطه منفی تو گذشته و الآن و خانوادم ندارم ولی بازم توقعی جز ایمان و اخلاق و یه ظاهر معمولی ندارم!

بخدا نمیدونم چرا اینجوریه! هر کاری واسه رشدم و بهترین بودن کردم! کردم تلاش تا چیزی از هر لحاظ کم نداشته باشم ولی بازم... چجوری باید مث بقیه جوونا شاد باشم؟! چحوری باید دلم نگیره؟ چحوری باید نگران آیندم نباشم و به آینده امیدوار باشم وقتی تو این چند سال زندگیم حتی یه نفر هم نبوده که از من خوشش اومده باشه و اظهار علاقه کرده باشه!

منی که همیشه با خوندن درد دلا و ناراحتیای جوونا،خصوصا پسرا در مورد ازدواجشون دلم میگرفت و ناراحتشون میشدم، ولی الآن میبینم یه پسر واسه این موضوع ناراحته،احساس آرامش و سبکی میکنم

دغدغه من این نیست که بخوام هر چه زودتر ازدواج کنم! اینه که چرا و چطور اینهمه سال مورد انتخاب کسی نبودم و کسی نبوده که منو دوست داشته باشه! یعنی میارزید من خودمو باسه چیزی و کسی که معلوم نیست از عاشق شدن و معشوقه بودن محروم کنم؟!

بخدا دیگه از زندگی خسته شدم😭 کم کم داره از خودم بدم میاد! حس میکنم همه چیزم اشتباهه!!!!

یعنی تو دانشگاه، مسجد و کلا اجتماعی که من هر روز اونجا هستم، بین اینهمه آدم، توی اینهمه سال! یکی نبوده که من به دلش بشینم؟! آخه چرا؟!!!! دیگه باید چیکار بکنم؟! چطوری این شرایطو عوض کنم؟! دیگه کدوم راهو باید برم؟!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)