سلام
من لیسانس مهندسی برق هستم و سنم حدود 26 ساله و تازه خدمتم تموم شده. الان تو شرکتی با ماهی 700 مشغول کارم. ثبت نام ارشد دانشگاه ازاد هم الان شروع شده به فکرم زده برم ثبت نام کنم. به نظر شما میشه در کنار کار ارشد رو هم خوند یا باید قید ارشد رو بزنم.من نمیخوام بخاطر ارشد کارم رو رها کنم. اصلا ارشد خوندن به صلاح هست و میتونه در اینده به درد من بخوره ؟

کلا بچه درس خونی بودم در حین تحصیل و همیشه دوست داشتم تا اخرش ادامه بدم. بعد کارشناسی رفتم ارشد دولتی شرکت کردم ولی قبول نشدم و رفتم خدمت. هر کسی یه حرفی میزنه ( یکی میگه برو ارشد رو بخون فردا لیسانس دیگه ارزشی نداره یا یکی دیگه گفت الان ارشدها هم بیکارن نمیخواد بخونی یا یکی دیگه هم گفت ارشد پول مفت میگیرن و خلاصه هر کسی حرف خودشو میزنه و منو بین دو راهی گذاشتن)

مشکل من این هست که ضعف تصمیم گیری دارم و نمیدونم کدوم راه رو برم . منو جای برادر خودتون بدونید و تو این تصمیم گیری کمکم کنید.

با تشکر


مرتبط:

ارشد بخونم یا برم سربازی؟، می ترسم بیکار بمونم

کاش مدرک ارشدم رو نداشتم که تو سرم بزنن

بعد از فارغ التحصیلی دنبال کار باشم یا ارشد حقوق بخونم؟

ادامه تحصیل دادن و گرفتن ارشد با اوضاع فعلی خوبه ؟

نمی دونم برم سربازی یا بشینم واسه ارشد بخونم

ارشد آزاد قبول شدم نمیدونم برم ثبت نام کنم یا نه!

هر چی راجع به ارشد میدونین لطفا بنویسید

ترم دوم ارشد کامپیوترم، برای پیدا کردن کار امیدوار باشم

در دوره ارشد چطور باید درس خوند ؟

برای رسیدن به درآمد، شاگردی کنم و یه حرفه یاد بگیریم یا برم ارشد بخونم ؟

ارشد کدام رشته ها بازار کار و آینده شغلی بهتری داره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)