سلام
من موهام کم پشته و صاف و همیشه از وقتی یادم می یاد تا سر شونه هام که بلند شده موخوره داشته.

یک خانم فروشنده گفت که شامپو Q10 ازش بگیرم که 70 تومن هست و اگه اشتباه نکنم ایتالیائیه و مو رو پر پشت می کنه و یه سرم مو هم ازش بگیرم به اسم روغن آرگان که 50 تومنه.

چون قبلا گول خوردم و از این چیزا خریدم و نتیجه نداده خواستم ایندفعه با تحقیق اقدام کنم. آیا کسی هست که از این محصولات خصوصا شامپو Q10 استفاده کرده باشه؟ و نتیجه ش چطور بوده؟

راستی مدتها روغن بادام تلخ و نارگیل استفاده کردم تأثیر خاصی ندیدم. ماسک داخل حمام هم فایده نداشته. ممنون می شم اگه جواب بدین الان که اینو می نویسم در حد پسرونه موهام رو کوتاه کردم ولی باز توش موخوره مونده چون مقاومت کرده بودم که موهام بلند شه و کوتاش نکنم موخوره کلش رو گرفته.


مرتبط:

تجربیات شما در مورد دستگاه موخوره گیر

برای درمان موخوره چه پیشنهاداتی دارید ؟

تجربیات شما در مورد درمان شپش موی سر و موخوره

تجربیات شما در مورد موخوره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)