سلام به همگی
من یه درخواست داشتم از همه اونایی که قبلا یکی رو دوست داشتن و حتی فکرشم نمیکردن که طرف مقابل هم یه روزی بتونه عاشق اونا باشه!
اونایی که یه روز بلاخره با ابراز عشق معشوقه شان سورپرایز شدن! دوست دارم همگی تجربه و خاطراتتونو بگید.
اینجا خیلی از جوونا, یکیش خود من یکیو دوست دارن که حتی از علاقه طرف مقابلشون نسبت به خودشون هم خبر ندارن و فکر میکنن که دوست داشته شدنشون هم از طریق طرف مقابل یه امر محال و حتی شبیه معجزست!
دوست دارم خاطراتتونو بشنوم یکم برام دلگرمی بشه! یکم امیدوار بشم...
لطفا لطفا همه خاموشا که تجربه اینچنینی دارن خواهشا تو این بحث شرکت کنن که نیازمند تک تک تجربه ها و خاطرات شیرینتون هستم .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)