سلام
من یه سوالی داشتم.. من تازه نامزد کردم.. وقتی نامزدم به من ابراز علاقه میکنن و مثلا میگه خیلی دوستت دارم و... من باید چه واکنشی نشون بدم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید با توجه به اینکه ما الان نامزد هستیم و هنوز عقد نکردیم.. ضمنا ایشون پسر خوب و مذهبی هستن و تا حالا با دختری دوست نبودن.
با تشکر

پاسخ :
سلام
این سوال شما نشون میده که شما جزء اون دسته از افرادی هستید که به دنبال ایجاد عشق در بعد از ازدواج هستند . باید بگم که طبق نظر خیلی از صاحبنظران این گونه عشق ها عمیق تر و پایدارتر هستند . در این که چه واکنشی باید نشون بدید پیشنهاد می کنم تا محرم نشدید چیزی نگید . به شوهر آینده تون هم بگید بهتره این حرف ها رو بذارید برای بعد از عقد . چون این طوری من نمی تونم پاسخی به شما بدم . اگه می خواید بدونید نظرم نسبت به شما چیه ، همین قدر بدونید که نسبت به شما دید مثبتی دارم . اگه خواستید اون ذوق کنه بگید خیلی دید مثبتی دارم !
با این روش اون مطمئن میشه که شما هم بهش علاقه دارید . در ضمن نسبت به یادگیری عشوه و ناز زنانه هم اقدام کنید
موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)