سلام
سوال ندارم فقط یه حرف دارم که دلم میخواد بلند دادش بزنم اما نمیشه...

راستش این روزا مدام از دوستام میشنوم که دوست پسرشون فلان کا رو واسشون انجام میده فلان کاد و انچنانی واسشون میگیره و.... خلاصه مغزم پر از تعریفات عاشقانه!!!!!
اشتباه نکنید بحث حسودی نیس...

اما راستشو بخواهین خب با شنیدن این تعریفا ته دلم قیلی ویلی (ببخشین دیگه خودمونیه) میره که خب منم امتحان کنم این مدل دوستی رو...

تجربه کنم این هیجان و لذتی که مدام ازش میشنوم... شاید بگین خب دوستاتو عوض کن اما مسئله من، من نیست... چون واقعا خیلیا رو دیدم که تحت تاثیر همین تعریفا رفتن سمت دوستی با جنس مخالف....

البته به لطف خدا باورهای من با این مدل دوستی مغایرت داره ولی خب وسوسه پیش میاد. خواستم بگم اگه خودتون درگیر این مدل دوستیایین که ای کاش نبودین، لطفا بقیه رو با تعریفاتون به این فاز دعوت نکنید!!!

البته چون دخترم از زبون خودم گفتم والا فک کنم در مورد آقا پسرا هم که تو جمع دوستاشون از دوست دختراشون تعریف میکنن هم صدق میکنه...

مرسی اگه منصفانه حرفمو خوندین...

امضا A
منتظر نظراتتون هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)