سلام
امسال کنکور دادم و به جای پونزده هزار یه رتبه ی زیر پنج هزار و به همه اعلام کردم ... رتبه ای که خودم همیشه فکر میکردم تو اوج بد بیاری قراره بیارم ... فکر میکردم سه رقمی میشم اندازشم تلاش کردم ولی شاید کافی نبود . به عقلم شک کردم! همه رو پزشکی برا من حساب باز کرده بودند .

گفتم انتخاب رشته نمیکنم ولی با اصرار خانوادم قرار شد انتخاب رشته کنمو اگه نشد نرم! منم انتخاب رشته مردم پزشکی و پرستاری و مامایی و اتاق عمل از بس هوام بالا بود نمیخواستم ازاد انتخاب رشته کنم . ولی با اصرار دوستم انتخاب رشته کردم رتبه ی واقعیمو فقط دوستم میدونست..

نتایج اومد

ملی مردود

ازاد پرستاری ازاد ...!

کلی گریه کردم... مثل همون وقتی که رتبم اومد... خدارو شکر کردم ولی... دیگه از همه جا مونده بودم چون دیگه دلمم نمخواست پشت کنکور بمونم گفتم میرم ازاد پرستاری . اول مخالفت شد ولی دیدن اگه قراره نرم پرستاری میرم یه رشته ی بدون کنکور حمایتم کردن و قرار شد برم همون ازاد .
یه ذره اعصابشون خورد بود که میگفتن با همون رتبه میتونستی ملی ام بیاری... ولی گفتم پرستاری شو نمیاوردم!!

گفتم ملی دانشگاه بین الملل پزشکی یکی از شهرای دور افتاده رو اوردم... و نمیخوام برم چون گرونه... به مامانم واقعیتو گفتم بالاخره... اونم کنار اومد چون داشت اصرار میکرد که نرم ازاد!
اقوامم حتی فهمیدن قراره برم ازاد کلی تحقیرم کردند که ازاد به درد نمیخوره و هیچکس دانشگاه ازادی ها رو ادم حساب نمیکنه... و شوهر ایندم کلی تو سرم خواهد زد!! و ازین جور امثال

من سر حرفم موندمو گفتم مگ دنیا چند روزه... هر چه بادا باد ، با واقعیت کنار اومدمو گفتم نمیمونم . اطرافیام گفتن پولی که قراره بریزی به  حساب دانشگات بریزن به حسابت که باهاش ماشین بخری... و بمون برا کنکور که بری پزشکی اونم ملی . بابام موافقت کرد ولی خودم دوس ندارم پشت کنکور بمونم . مغزم خستست از درسای تکراری متنفر شدم . گفتم بعد چند سال اگه خواستم باز کنکور میدم...

گفتن وقت هدر دهیه ... ولی بنظر خودم پرستاری ازاد بد نیست... بازار کار داره... اسونتر از پزشکی هست و وجهش بد نیست البته این فکر منه... درست فکر میکنم؟؟؟



بنظرتون بمونم پشت کنکور؟؟؟ یا برم همین پرستاری...


بخدا خیلی یخته بگن ترم چندمی و بگم نوز پش کنکورم...
فقط اقوام مادریم تحقیرم میکنن...
موندم چکار کنم...
ایا وجه ی دانشاه ازاد بده؟؟
ارزشم میاد پایین با این رشته و دانشگاه؟
کسی نمیاد خواستگاریم؟؟ همه خواستگارام فراری میشن؟؟
میگفتن باید با یه پزشک ازداج کنی و باید پزشکم شی تا این اتفاق بیفته...
یا استادا در اینده نحقیرت میکنند
من چکار کنم؟؟؟
با حرفا ازاد دهنده...
با ایندم...


مرتبط با رشته پرستاری :

پرستار شدم، اما حس میکنم به اون چیزی که میخواستم نرسیدم

برای قبولی در رشته پرستاری چقدر باید درس خوند ؟

نظرم در مورد رشته پرستاری آزاد درسته ؟

برای یک دانشجوی پرستاری چه توصیه ای دارید ؟

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن ؟

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

بهم گفتند که پرستارها مناسب ازدواج نیستند

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

چطور می تونم یه پرستار موفق باشم ؟

محاسن و معایب زندگی مشترک با یه خانم پرستار

حقیقت داره پرستارها با سه روز کار در هفته 4.5 حقوق میگیرن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)