سلام خسته نباشید
من یه خواهر دارم که 33 ساله و مجرده ، من از اون 10 سال کوچیکترم . خواهر من چند سالی میشه افسردگی داره و از هر راهی رفتیم نتونستیم به طور کامل افسردگیشو از بین ببریم .
خواهر من 1 سال قبل با پسری آشنا شد و مدتی با هم زیر نظر مادرم حرف میزدند و 2 بار بیرون رفتن . خواهرم عاشق این پسر شده بود اما ایشون آدمی بودند که فقط جهت سرگرمی با خواهرم ارتباط برقرار کرده بودند و وقتی پیشنهاد بی شرمانه ای دادن خواهرم اونو ترک رد ولی از اون موقع افسردگی باهاش مونده و تمام خواستگارهایی که براش میاد به یه بهونه الکی و وسواسی رد میکنه  .
به طور کل تو حالت اخلاقی و روحی خواهرم بی حوصلگی ، نا امیدی ، و سرخوردگی وجود داره حتی حوصله اینو نداره که قبل از بیرن رفتن یه نگاهی به آینه بندازه  .
ایشون کاملا خانه نشین شدن و هر از گاهی اگر مجبور شدن میرن بیرون من خواهرم خیلی دوست دارم میخوام روحیه ش درست بشه به نظرتون چیکار کنم که شادتر بشه ؟ و چیکار کنم که راضیش کنم از موقعیت های زندگیش استفاده کنه .
لطفا کمکم کنید من دوست دارم شادی اونو ببینم چرا خدا ما رو نمیبینه ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)