سلام و عرض ادب و احترام به اعضای محترم سایت

امید که شاد باشید
سوالم رو اینطور خدمت دوستان عرض کنم که بنده درگیر یک رابطه عاطفی شدم که به تدریج و با گذشت زمان صورت جدی و عقلانی بیشتری به خودش گرفته به صورتی که واقعآ نیاز پیدا کردم که برای حل بهتر مسأله پیش مشاور برم اما قبل از اون به کمک و همفکری و نیک اندیشی دوستان خانواده برتری نیاز دارم، هر چی که باشه اینجا افراد و به طبع اون افکار زیادی میتونن به بنده حقیر راهکار بدن ،به همین خاطر پیشاپیش از محبت شما کمال تشکر رو دارم و ممنون از حسن نظر و یا انتقاد دوستانتون،

بنده حقیر جوانی هستم 30 ساله که مدت 2 سال هست درگیر رابطه ای عاطفی شدم و تمام این مدت جوری که در ادامه عرض میکنم خدمت دوستان ،، رابطه. بنده بصورت کاملآ محترمانه و در حد سلام و تعارفات معمول بوده ،

خواهر بنده دوستی دارند که وقتی ایشون رو برای بار اول دیدم بسیار مجذوب و شیفته این بنده خدا شدم اما همیشه تفاوت سن بین ما باعث شد تا حرف و کلامی جز همون تعارفات با هم نداشته باشیم از طرفی بعد مدتی بنده از سوی اون دختر خانم محترم ابراز علاقه های مختلف اما نامحسوس رو چه در بیان و رفتارشون نسبت به خودم میدیدم اما باز هم نگران بودم.

تا اینکه چند شب پیش که  اون بنده خدا به دیدن خواهرم اومده بودند موقع رفتن چون هوا تاریک بود بنده همراهشون شدم تا برسونمشون به منزل خواهرشون که به ما نزدیکه و در طول مسیر ،ایشون شروع به صحبت کردند و جریان خواستگاری قبل خودشون رو که سالها گذشته بود و منتفی شده رو گفتند و اینکه از بنده عذر خواهی کردند بخاطر مسائلی که باعث دوری شده بود و بابت مسائلی که بین ما بوده در گذشته و یه جور اشتیاق درشون دیدم و اینکه کاملآ متوجه شدم که نظر بنده رو میخوان بدونن  .

خلاصه کاملآ بنده رو متوجه کردند که بهم علاقه مندند و بنده هم از باب بی اطلاعی تمام روابط و احساسات بینابین رو نه تأیید و نه رد کردم و مثل همیشه بصورت جدی و با کمال احترام خداحافظی کردمو رفتم .

البته شیطنتی هم کردم و اون اینکه با ابراز کردن فراموشی مسائل قبل و اینکه مثلآ فلان موضوع یادم نیست  و بنده با اینکه میدونستم. اما با رفتارم ایشون رو وادار به توضیح بیشتر برای یادآوری کردن به خودم  میکردم .
الان دچار مسائلی شدم که فکرم رو درگیر خودشون کردن

یکی اینکه آیا این تفاوت سن با توجه به علاقه دو طرف که علاقه واقعی هست مشکل ساز نیست ( ایشون فوق العاده باهوش هستند و نمرات درسی بالا در حد 19 و 20 داشتند و هوش اجتماعی خوبی دارند و سایر موارد )؟

دوم اینکه ایشون از چهره بسیار مطلوب و معصومی برخوردارن اما تو پوشش و نوع حجاب کمی آزاد هستند البته راضی به پوشش و حجاب کامل هستند ( قبلآ اینو به خواهرم گفته بودن ) اینو مطمئنم اما نگران نداشتن ثبات در انتخابشونم که آیا در بلند مدت عوض میشه ؟

سوم اینکه بزودی وارد دانشگاه میشن ( ابتدای مهر امسال ) و مطمئن هستم که با توجه به اینکه قبل تر هم تعدادی خواستگار داشتند با ورود به دانشگاه احتمال اینکه سریعتر وارد زندگی مشترک و ازدواج بشن و بهر حال از دست بنده برن بسیار بیشتر هست .

در صورت نظر مثبت دوستان ،به بنده بفرمائید که چطور اقدام کنم ،آیا به نظر شما صحبت با خودشون و تفهیم تمام شرایط مختلفی که هست از قبیل تفاوت سن و سایر موارد جوری که شفاف سازی بشه و حداقل با معایب بنده و واقعیات بهتر آشنا بشن و شاید بتونن منطقی تر تصمیم بگیرند و یا جواب بدند ، آیا این کار لازم هست و بگمشون ؟

خودم از نظر اخلاقی بسیار ملایم و آرام و از نظر انرژیک پر جنب و جوش هستم و از نظر احساسی بسیار قوی و اخلاقیات برام مهمترین هست .

حالا نظر دوستان با توجه به علاقه دو طرفه و تمایلی که از طرف مقابل نسبت به خودم مشاهده کردم و شرایط موجود، نسبت به این موضوع چی هست ؟؟

اینم بگم که بنده احساس میکنم با توجه به اینکه تا بحال مجذوب کسی به این حد نشدم اگر این ارتباط به سرانجام نرسه برای مدت زیادی در تجرد بمونم بهر حال پسران بعد از سن خاصی بیشتر منطقی و گریزان هستن با مقوله ازدواج نسبت به عواطف و نوساناتی که مثلآ در جوانی دارند ( 18 الی 26 ) ، البته بنده هم اهل شیطنت هستم، نسبت به شیطنتی که خاص دختران کم سن هست هم پایه و همراهم فقط با پختگی بیشتر باشه بهتر هست .

لطفآ دختران حدود 18 سال هم منو راهنمایی کنن که آیا انتظارات یک فرد شبیه بنده که منطقی و کمی آرام و ملایم هست و روحیاتم که اهل شوخی و بخندم ولی غیر علنی و سایر چیزها از نظر اونا پسند هست و بعدها چه چیزی میتونه باعث نارضایتیشون بشه و کلآ راهنمایی کنند که چه رفتارها و کارهایی رو بیشتر دوس دارند احتمالآ
در آخر از تمام دوستان بابت راهنمایی و احیانآ انتقادشون و وقت گرانبها شون صمیمانه مچکرم .
در پناه خدا باشید خداحافظ ..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)