سلام خدمت همه عزیزان 
سوالی مهم داشتم، 
30 سالمه و تحصیلات ام فعلا فوق لیسانس و شاید در آینده دور ادامه تحصیل هم بدم، شاغل هم هستم. شخصیت برونگرایی دارم و گرم و صمیمی و شوخ طبع هستم. قیافه ام هم قابل تحمل و چند سال پایین تر از سنم نشون میده. 
اولویت اول من برای ازدواج ( 50 درصد به بالا ) قیافه و اندام دختر و اینکه روحیات اش شیطون باشه و اولویت بعدی ام اخلاقیات اش. که خوب و عفیف باشه  ، 
می خواستم بدونم نظرتون در مورد تصمیم ام چیه؟ 
ازدواج با یه دختر دبیرستانی خوشگل و شیطون و اینکه  هم خودش و خانواده اش عفیف و با اخلاق باشند و تحقیقات ام مطمئنم کنه که تا حالا ارتباط عاطفی و فیزیکی با هیچ پسری نداشته، خوبه؟ 
یا دختر با تحصیلات دانشگاهی هم سطح خودم و اختلاف سنی کم و شاید شاغل؟ 
اما نکته این که بدون تعارف باید بگیم دختر که یکم خوشگل باشه و چند سال هم محیط دانشگاه باشه پر از پسر های رنگارنگ مطمئناً خواه یا نا خواه چون مورد توجه قرار میگیره احتمال دوستی با جنس مخالف خیلی زیاد میشه، پس زود رو هوا میزننش یا زودتر ازدواج میکنه و فرصت به امثال من نمیرس یا شکست عشقی و غیره پیش میاد و روز از نو. 
دلیل اصلی من برای پیدا کردن دختر دبیرستانی  یکی همین احتمال پایین آلوده شدن به روابط دوستی و اینکه درصد زیادی از این گروه خوشگل و سالم موندن به دلایل مختلف کشف نشدن هنوز  و اینکه شور و هیجان و ذوق زیاد این گروه برای زندگی کردن دارند، 
ممنون میشم بدون حب و بغض  راهنمایی کنید.


مرتبط:

یه پسر 19 ساله ادعا میکنه دختر 15 ساله م رو دوست داره

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

چرا پسران سن بالا تمایل دارن با دختران کم سن ازدواج کنن ؟

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)