سلام دوستان 

سوالی داشتم ک ممنون میشم منو راهنمایی کنید، دختری 23 ساله هستم که به تازگی خواستگاری برام اومده، ایشون از همه لحاظ مورد تایید هستن، با اخلاق و با ایمان ؛ از خانواده محترم و شناخته شده؛ شغل خوب، تنها مشکل من اختلاف سنیمونه که حدود 10 -11 سال هستش؛

من دختری عاطفی و احساسی هستم و فک میکنم مردها با بالا رفتن سنشون از این نظر سردتر میشن؛ ایشون تا این سن که 33-34 سالشونه درگیر کار و فراهم کردن خونه و لوازم زندگی بودن و من اولین دختری هستم که وارد زندگیشون شدم ؛ اما من واقعا نمیدونم ازدواج با این اختلاف سن کار درستی هست یا نه ؟

نظر شما چیه؟

پاسخ :

سلام

به شرطی که اون شما رو به با خصوصیات یه دختر 23 ساله قبول کنه و شما هم اون رو با ویژگی های یک مرد 34 ساله بپذیرید مشکل چندانی نخواهید داشت .

شما به عنوان یک دختر 23 ساله یه سری توقعاتی از همسر آینده تون دارید . اون ها رو بهش بگید . طبیعتا اون هم یه سری توقعاتی از شما داره . ببینید که می تونید با هم به توافق برسید یا نه . 

ممکنه شما مجبور بشید از یه سری خواست هاتون چشم پوشی کنید . ممکنه اون هم ناچارا قول هایی به شما بده . البته تضمینی نیست بعد از مدتی که زندگی کردید به قول و قرارهایی که گذاشتید پایبند باشید . چون رفتار شما در برخی موارد بر خلاف میل باطنی تون خواهد بود .

یه مثال :

فرض کنیم اون به شما قول بده که هر هفته شما رو مسافرت ببره . این احتمال قوی هستش که بعد از مدتی خسته بشه و بگه که تعداد مسافرت های ما زیاده .

برعکسش هم ممکنه . مثلا شما به خاطر رعایت حال اون بگید که یک بار در ماه اگه شما رو مسافرت ببره کافیه . ولی بعد از مدتی احساس کنید که کم مسافرت میرید .

موفق باشید

------------------------------------------

سوال جدید : 19 / 5 / 94


سلام
اینجا کسی هست که با پسری که از خودش 15-30 سال بزرگ تر باشه ازدواج کرده باشه؟
(اگر هست) چند سال از اون موقع گذشته ؟
نتیجه چی بوده؟

 

مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)