سلام
با وجود اینکه تمام وقت بیداری مو تو این وبلاگ میگذرونم و دلم میخواد همدلی و همدردی و راهنمایی و مشاوره همنوعانم رو هم دریافت و هم ارسال کنم اما چند روزه بخاطر آسیب چشام دیگه نمیتونم زیاد تو وبلاگ بیام و این خیلی ناراحتم میکنه.
بهشت زیر پای هر مادری نیست!!!!
مادری که از کودکی تو خونه همیشه باعث زجر و ناراحتی و ناآرومی خانواده ش باشه !

مادری که بخاطر نق نق های بچه ش داد و فریاد کنه و بچه رو بیشتر بترسونه !!

مادری که میتونه بچه ۶ ماهه شو بذاره بره خونه پدرش قهر !!

مادری که بخاطر زجر و رنج هایی که همسر و خانواده ش بهش میدن و اون تموم اون زجرها و عصبانیت ها رو فرزندانش خالی می کنه !!

مادری که بچه شو تو یه جای تاریک و پر سوسک و مارمولک زندانی میکنه!!

مادری که بچه هاشو تا حد بیهوش شدن و کبودی بدنشون کتک میزنه!!

مادری که موقع آزار جسمی ، آزار جنسی هم میده و تمام زندگی بچه شو با حماقت هاش به نابودی میکشونه!!

مادری که پیش فامیل و غریبه و آشنا و معلمان و همکلاسی ها بچه شو تحقیر میکنه و به بچه ش بی حرمتی میکنه!!

مادری که وقتی غذا درست میکنه اونقدر داد و فریاد کنه و هزار کفر تو اون غذا بگه و حروم کنه!!

مادری که با زخم زبون و طعنه ها و حرفاش قلب شوهر و بچه هاشو بسوزونه و تحقیرشون کنه!!

مادری که بخاطر پول زندگی رو به جهنم تبدیل میکنه و آرامش خانواده شو ازشون میگیره!!

مادری که هیچوقت هیچوقت حاضر به کوتاه اومدن تو هر بحث و دعوایی نشده!!

مادری که جلوی بچه هاش پدرشون رو نفرین و ناسزا میگه و به پدرشون تهمت میزنه و با تهمت ها و نفریناش قلب و روح بچه هاشو به آتیش میکشونه!!

مادری که هر کلمه زشت و هر بی حرمتی و فحش و ناسزایی که از دهنش دربیاد به بچه هاش میگه!!

مادری که تو خونه با بچه ها و شوهرش مثل ماتم زده هاست و بیرون از خونه پیش بستگان و بچه های خواهر و برادرش شوخ و مهربون و خوش خنده!!

مادری که شوهر و بچه هاشو با هر کس و ناکسی مقایسه میکنه!!

مادری که تا حد به جنون رسیدن بچه هاش خوار و ذلیلشون میکنه!!

مادری که حاضر نیست به خاطر بچه ۱۱ساله ش که داره به کارای بدی کشیده میشه و آرامش خانواده ش با وجود نارضایتی بچه هاشون ماهواره و فیلما و شبکه های کثیفشو قطع کنه!!

مادری که به علایق و اعتقادات بچه هاش بی حرمتی میکنه!!

مادری که برا مهمانی و مسافرت رفتن باید طبق دلخواه خودش عمل کنه و حرف فقط حرف خودش باشه!!

مادری که هیچوقت پشتوانه و حامی بچه هاش در برابر حرفای کثیف دیگران نبود !!

مادری که با وجود اینکه بچه هاش کوچکترین خیانت و پنهون کاری نداشتن و حجب و حیاشونو همیشه حفظ کردند اما تهمت و توهین میکنه بهشون!!

مادری که هیچوقت آرامش و آسایش خانواده و آینده بچه هاش براش مهم نیست!!

مادری که زندگی رو به کابوس تبدیل کرده !! و .... و ....
بهشت میتونه زیر پای همچین مادرایی باشه!!!!...
من بخشیدم چون خدا منو بخشید!! به مادرم با وجود همه این آسیب هایی که بهم زده بهش علاقه دارم و دوستش دارم فکر نبودنش روح و جونمو به لب میرسونه!! دوسش دارم و براش به درگاه پروردگارم آمرزش می طلبم، اما هنوزم کابوس های گذشته م تو خواب و خیالاتم هستن ، هنوزم دارم تقاص بی فکری و خودخواهیشو پس میدم . خوشبختم و حال و احوالمم عالیه و شادم چون فقط و فقط خدا رو دارم و عشق و علاقه و محبت و بخشندگی که در قلبم گذاشته !!
پست بعدی من درباره پدره !! دلیل گذاشتن این پست ها اینه که هنوزم پدر و مادرایی هستن جلوی چشام که وحشتناک تر و عذاب آورتر از پدر و مادر خودم با بچه هاشون رفتار میکنن و فکر میکنن اگه روزی خوب بزرگ شدن نتیجه کتک ها و شکنجه های عقده ایه که بهش دادن نه ...نه.. بخدا !!!
من حتی اگه با ایمان ترین ، خوشبخت ترین ، و موفق ترین و پولدارترین و شادترین فرد روی این زمین بودم باز هم شکنجه ها و کابوس هام تموم نمیشه و زجرشون همیشه باهامه.

نفرین نمیکنم انتقام نمیگیرم کینه رو از دلم پاک کردم اما ۱۸ سال یعنی تمام کودکی و نوجونیم حروم شد به بطالت گذشت کی جوابگوئه؟!؟

صدای خدا یه جای زندگیم بهم رسید ، زمزمه های اهورایی م تو خلوت با پروردگارم کمکم کرد، دوستان مذهبیم و مشاور مدرسه م کمکم کرد.. از کجا معلوم صدای خدا به گوش بچه هاتون برسه ، از کجا معلوم تو این دنیایی که مجازی شده و پر از آلودگی بچه هاتون رفیقای خوبی به پستشون بخوره، از کجا معلوم شاید مشاور مدرسه شون کار بلد نباشه و بدترش نکنه و یا به حرفا و راهنمایی ها و کمک هاش اهمیتی نده !

دیدم دخترایی که تو خونه شون وضعیتشون از من بهتر بود اون با خدا و کتابش سر جنگ نداشت نماز و روزه داشت و محجبه بود اما تا یه جایی تحمل کرد و بعد هم به زنا کشیده شد اون قبل از کشیده شدنش تو این راه صمیمی ترین رفیق من بود .

بعد هم از طریق ناشناس باهاش پیامکی در ارتباط بودم که از این راه خودشو نجات بده اما کار از کار گذشته بود و اون معتاد این کارا شد!! اونم همزمان با من صدای خدا رو تو زندگیش شنید اما بعضی دوستاش ناباب بودن و به حرفا و راهنمایی های مشاورمون اهمیتی نداد و کم اورد در برابر جو متشنجی که خانواده بخصوص پدرش براش بوجود اورد .

کمتر کسی دیدم که به اینجایی که من با وجود تمام زجرها و شکنجه هایی که از پدر و مادرم و اطرافیانم کشیدم و زندگی پر از گناه و افسردگی های حاد... رسیدم برسه.

من هنوزم میترسم ترس از اینکه یه روز تو عالم دعوا و مشاجره با مامانم به جنون برسم و خودکشی کنم ، من هنوزم میترسم که بخوابم و شب کابوس هایی که تو بیداری تجربه کردم و تو خواب ببینم من میترسم از .... !!!
شما پدرا و مادرا میتونید با رفتارها و برخوردهاتون و تربیتتون یه بچه معصوم و بی گناه رو به یه خلافکار ، یاغی، قاتل، زناکار، خرابکار، به یه بیمار روانی و انواع بیمارهای روحی و فکری ، معتاد و عقده ای که عقده شو تو سر بچه هاش و همینطور نسل به نسلتون این عقده های روانی رو خالی کنه و....و.... تبدیل کنید...

تو رو خدا بچه هاتونو پیش مشاور نبرید پدرا و مادرا خودتون برید مشاوره ، اگه بیماری روحی و روانی ارثی دارید برید پیش روانپزشک روانکاو گفتار درمانی و خانواده درمانی و هر جایی که فک میکنید میتونه بهتون کمک کنه چون مشکل اصلی تربیت نادرست و عقده های روحی و روانی شما پدر و مادراست.....!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)