سلام
فرض کنید دنیای درون تون، مثل یک سیاره با قابلیت زیست مثل زمین باشه. خشکی ها از کشورهایی به نام ابعاد شخصیتی شما تشکیل شدن. مثلا کشور خشم، غرور، محبت و غیره. این کشورها با هم تعاملاتی دارن که می تونه سازنده یا مخرب باشه. بعضی از این کشورها ممکنه کم کم به ابرقدرت تبدیل بشن و تاثیر بسزایی بر تغییر و تحولات سیاره بذارن و حتی در برخی کشورها اعمال نفوذ کنن. شاید در طول عمر این سیاره چند جنگ جهانی رخ بده. شاید بارها آتش بس اعمال بشه. شاید تلفات زیادی داده بشه. شاید جنگ سردی بین کشورها برقرار باشه. 
بعضی کشورها جزایری دوردست هستند که برای رسیدن به اون ها بدون برنامه و تجهیزات و با دست خالی نمی شه کاری از پیش برد. باید از مسیرهای آبی سختی عبور کرد تا این جزایر پنهان از دیده ها که همون استعدادهای نهفته درون مون هستن، کشف بشن و ازش بهره برداری بشه. امّا مردمان کدوم کشورها این جزیره ها رو کشف کردن؟ این احتمال هست که همون جزایر هم تحت سلطه بعضی از ابرقدرت های ناسالم قرار بگیرن و از هدف اولیه دور بشن.
این سیاره ای که ازش صحبت شد و در درون تون هست در چه وضعیتیه؟ چه شکلیه؟ روابط کشورها با هم چطوره؟ ابرقدرت ها کدوم ها هستند؟ چقدر در کشف جزایر ناشناخته موفق بودین؟ آیا بهره برداری از این جزایر از مسیر درستش منحرف شد؟ تجربه جنگ های جهانی رو داشتین؟ اگه آره، سیاره بعد از اون به کجا کشیده شد؟
 
با سپاس
تراوشات ذهنی «آقای معمولی»
احتمالا الآن تو دلت گفتی این دیگه فازش چیه!
 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) شخصیت شناسی (۲۲ مطلب مشابه)