سلام
راستش نمیدونم از کجا شروع کنم ! اما اگر میخونید لطفا تا آخرش بخونید ! من از خودم و احساسام میگم
۱ - تو خونواده احساس میکنم آدم اضافی هستم اصلا ده روزم نباشم کسی باهام کار نداره! یک ذره صمیمی نیستم که حرف دلمو به یکی از اعضای خونواده بگم! و البته به خودمم میگن که تو اتفاقی اومدی و اصلا نمیخاستیم تو بدنیا بیای!

۲ - پیش دوستان احساس میکنم یک دوست صمیمی ندارم و همشون فقط دوست روزهای خوشن که البته تجربه هم کردم و احساسم حقیقی بود !

۳ - تو دانشگاه از یه دختر خوشم اومد و جوری با کارام متوجهش کردم میخوامش تا عکس العملشو ببینم ولی با اینکه هیچ عکس العملی ندیدم ازش اما الان هر وقت میبینمش احساس میکنم از من متنفره و تو ذهنش بهم فحش میده واسه همین وقتی میبینمش سریع سعی میکنم ازش دور شم و منو اصلا نبینه با اینکه هیچ نمیدونم نظرش چیه!! اصلا منو چه به عشق!! بخدا میخوام ولش کنم اما اصلا از ذهنم نمیره

۴ - تو کلاسا احساس میکنم وقتی یه حرفی میزنم بقیه میگن باز این حرف زد و بیشتر وقت کلاسو میگیرم! اصلا صحبت کردنو کار بیهوده میدونم هر چند سوالی داشته باشم!

۵ - این وب رو پیدا کردم و به خودم گفتم چون نمیشناسن منو درست میشم و با اسمهای مختلف واقعیتش سوالایی پرسیدم و نظرایی دادم چون میگفتم ناشناسم نمیشناسن که! ولی الان احساس میکنم بقولی نظراتم همش بدرد خودم بخوره اصلا من دانشجو وقتی اطلاعات کامل ندارم چرا نظر میدم
احساس میکنم آقای نجفی که فکر کنم ip ها رو میشناسه وقتی حرفای منو میخونه ی چند تا فحشم میده بعد حرفمو میذاره و در کل از من ناراحته ! اصلن دوستان هم میخونن با اینکه گفتم چند تا اسم مختلف زدم و کسی نمیشناستم همین حس و دارم!
 در کل احساس میکنم همه از دستم ناراحتن ، شاید کسی رو ناراحت کردم ولی بخدا قصدی نداشتم !
من الان فقط اومدم از همتون بخصوص آقای نجفی معذرت بخام !
بخدا ی مورچه میره زیر پام براش چقدر گریه میکنم چه برسه به اینکه شخصی از دستم ناراحت باشه!

۶ - در کل همیشه ساکتم ولی بعضی وقتا به خودم میگم تو اجتماع کار من ناراحت کردن دیگرانه ! اصلا واسه چی زندگی میکنم! نمیدونم چمه زودم گریه میکنم بچه لوس !

ولی واقعا چرا دارم الکی زندگی میکنم!  برعکس حرفامم درسته با یک کلمه کوچیک بدجور ناراحت میشم و شاید به همین خاطر به بعضی پستا بد جواب دادم ولی بخدا دست خودم نیس! بازم ببخشید !

دوستان با اینکه هیچکدومتون رو نمیشناسم ولی تنها حس خوبم نسبت به شماس و فکر میکنم در حیطه پاسخ به پستها مثل برادر و خواهر حتی دلسوزتر هستید! بعضی پستا همه خوشحال بعضی پستا همه ناراحت بعضیا همه دنبال راه چاره بعضی پستا همه عصبی از سوال که البته عصبیها بیشتر بود!!!

با اسمای جالب که دیگه یواش یواش میشناسمشون ، در کل جای قشنگیه!! واسه همین بود که حرفامو گفتم!!!
بازم ببخشید اگه حرفام همش مهملاته!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)