سلام به همه
ممنون از همه  بابت پرسیدن سوالات خوب و بعضی جواب‌ها که واقعاً به من کمک کرده...
من از دوستان فعال سایت چه خانم های گل چه آقایون یه کمکی می خوام... اگه میشه توضیح بدید چه جوری آدم صبوری باشیم یا توی مشکلات چه جوری رو اعصاب خودمون مسلط باشیم.  
متأسفانه من دختری ۲۷ ساله هستم معمولاً آرومم هر کسی صورتم رو ببینه فکر می کنه آدم صبور و بی تفاوتی هستم... ولی چه خودم چه خانواده مو خیلی اذیت می‌کنم. 
مخصوصاً تو مشکلاتی که پیش میاد. معمولاً سریع عصبانی میشم و عکس العمل نشون میدم (یا گریه می‌کنم یا توی لحظه داد می زنم) به طور کلی هیچ صیر و تحملی ندارم سریع واکنش نشون میدم..
خودم خیلی از این قضیه ناراحتم ولی تا الآن نتونستم کاری کنم.. ممنون میشم اگه راه حلی دارید بفرمایید.

مرتبط:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)