سلام

تا حالا آدمى رو دیدید که صورتش زشته؟ چه رفتارى باهاش داشتید؟ مسخرش کردید؟ چرا دیگران منو مسخره میکنن؟ چرا دل یه دخترو میشکنن؟ چرا آدم حسابم نمیکنن؟ من دیگه حتى بازار هم نمیرم. مگه دست خودمه که صورتم زشته؟؟
من حدود 2 ماهه که به این سایت میام و خیلیارو دیدم تو نظراتشون به قیافه دیگران توهین میکنن واقعا چرا؟


مرتبط:

دلم یه پوست یه رنگ و یه دست میخواد که بی آرایش زندگیم رو بکنم

آیا دو رنگی پوست بدن دختر مورد علاقه تون براتون مهمه؟

ازدواج با دختری که بیماری پوستی نادر به نام ماکولار آمیلوئیدوز داره

دخترم و مادرزادی توی صورتم ماه گرفتگی دارم

تجربیات شما در مورد رفع لکه های قهوه ای روی صورت

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت

من دخترى نازیبا (زشت) هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)