سلام
پسری هستم ۲۰ ساله. امسال می خوام کنکور بدم و یه رشته ای رو بخونم که قبول شدنش سخت نیست.
سوالم اینه که به نظرتون کدوم یک از این ها بهتره:
۱- دانشگاه آزاد شهر خودم (یک شهر کوچک)
۲- دانشگاه سراسری شهر بزرگی که ۳ ساعت فاصله داره با شهرمون
 
دانشگاه آزاد شهرمون شهریه داره. بالاخره داشگاه آزاده دیگه و همچنین سطح علمیش پایین تره. ولی عوضش سختی های رفت و آمد و هزینه های زندگی مجردی و دردسر های خوابگاه و... رو نداره و همچنین می تونم تو شهر خودمون مغازه ای هم باز کنم
 
امّا دانشگاه سراسری اون شهر سطح علمی بالایی داره و شهریه نداره و همچنین می تونم برخلاف شهر خودمون با آدم های با سوادی روبه رو بشم. و همچنین بیزنسم رو که تقریبا میشه گفت قطعیه تو اون شهر راحت تر راه بندازم. ولی از طرفی اگه بخوام در اون شهر تحصیل کنم هزینه های اقامت و خوابگاه و رفت و آمد و همچنین دردسر های رفت و آمد و... رو خواهم داشت.
 
عزیزانی که در این موقعیت قرار گرفتن خواهشاً تجربه خودشون رو بفرمایند که محتاج تجارب ارزشمندتون هستیم.
 
تجارب رفت و آمد و خوابگاه رو هم هرکی می دونه بگه.
به نظرتون هزینه های کدومیک بیشتره؟
لطفا در محدوده موارد خواسته شده بحث کنید و به داشگاه ها و رشته های دیگه و همچنین درس نخوندن اشاره نکنید. 
مرسی


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)