سلام به همه
من یه خواستگاری دارم که بعد از چند جلسه خواستگاری و صحبت کردن بهم گفت که براش خیلی مهمه اندام خانومش چطور باشه دوست دارم قبل از عقد اندام شما رو ببینم( من چادری هستم ) حالا هر طور که خودتون مایلید منم گفتم اندام یه آدم چیزی نیست که همیشگی باشه خانمها توی یه دورانی اندامشون کاملا عوض میشه اون وقت میخواید بگید چون اندامت عوض شده نمیخوامت اونم گفت نه ولی الان خیلی برام مهمه بعدشم من گفتم اتنظار شما خیلی نامعقول هست و من قبولش ندارم بعدش گفت الا توی جامعه ی ما دختران خیلی باز لباس میپوشن و پسران هم کاملا میتوانند اندام دخترها رو حدس بزنن و دختر خانم هایی مثل شما که چادری هستید و این جای شکر داره حدسش برای ما امکان نداره این حرفش رو قبول دارم که بعضی از دخترها واقعا طوری لباس میپوشن که شان بقیه خانمه رو میارن پایین ولی احساس میکنم یه پسر خیلی باید پررو و خود خواه باشه که چنین حرفی رو بزنه
این موضوع چیزی نیست که از خانوادم بخوام کمک بگیرم
دختر خانمها نظر شما چیه ؟

آقا پسرها تا حالا از دختری مثل من چنین درخواستی کردید؟

نوع پوشش دختر در جلسه خواستگاری:

در اولین جلسه ی خواستگاری چی بپوشم؟

نوع پوشش اولین جلسه خواستگاری در منطقه شما چیه؟

نوع رفتار و پوشش دختر در اولین برخورد با خواستگار

لباس مناسب خواستگاری برای دختران ظریف

مشورت در مورد نوع لباس دختر در خواستگاری

برای جلسات بعدی خواستگاری از لباس معمولی استفاده کنم

در مراسم خواستگاری چه لباسی بهتره بپوشیم؟

چرا نباید دخترهای چادری تو جلسات خواستگاری مانتو بپوشن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه)