حقیقتش من شب ها که میخوام بخوابم خیلی ذهنم مشغوله، همش تو ذهنم فکرهای ناجور میاد، مثلا با یه دختره رابطه جنسی دارم یا ... بعدش که صبح بیدار میشم میبینم طبق معمول جنب شدم واقعاً خسته شدم (البته این اتفاق هر شب نمیفته) من خیلی دوست دارم ازدواج کنم به خانوادم هم گفتم که دنبال کیس مناسب بگردن ولی خب با توجه به اینکه شرایط کاری ثابتی ندارم و کارم موقت هست چون فعلا دانشجو هستم فکر میکنم نتونم حالا حالا ازدواج کنم چون بعید میدونم خانواده ای پیدا بشه که با این شرایط مالی و کاری دخترشون رو به من بدن راه حل میخوام؟ 
لطفاً راهنماییم کنید

ضمناً بنده عقاید مذهبی دارم و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی با دختری ارتباط ندارم و نمیخوامم داشته باشم اصاً نشده با دختری صحبت کنم ولی تو چشاش نگاه کنم! اونم فقط موردی بوده تو دانشگاه که مسئله درسی بوده و با هزار بدبختی سوال کردم.
چیکار کنم ذهنم تو این فکرا نره ؟ ذکر هم میگم آیه الکرسی میخونم- 4 قل میخونم ذکر میگم ولی فایده ای نداره واقعاً نیاز به ازدواج دارم!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)