سلام
پدری دارم که خیلی با خانوم ها صمیمی میشه. از این رفتارش خیلی بدم میاد. حس انزجار بهم دست میده وقتی این رفتاراشو میبینم. حس میکنم اصلا دوسش ندارم.
گوشیش رمز داره و از وقتی که من یادمه هیچ وقت نمی ذاشت کسی از اعضای خونه به گوشیش دسترسی پیدا کنه. از وقتی هم که وارد این شبکه های اجتماعی شده که دیگه بدتر...
دو سه باری خیلی اتفاقی یه چیزایی که تو گوشیش دیدم که حس نفرت پیدا میکردم.
از اینکه می بینم با همکارای خانومش میگه دلتنگتون شدم یه روز تشریف بیارید ببینمتون! یا حتی به یه نفر میگفت نفسم!!! ( البته تو اس ام اساش )
من آدم فضولی نیستم اما وقتی میدیدم اینقدر پدرم رو رمز گوشیش حساسه یکی دو تا از اس ام اسایی که به خانوما فرستاده بود و خوندم این چیزارو دیدم و از شدت انزجار دیگه بقیشو نمیخوندم...
چیکار کنم که این نفرتمو تو رفتارم بروز ندم؟ اصلا راه چاره ای دارم به عنوان یه فرزند؟ یا همین طوری باید ببینم و دم نزنم؟
کلا وقتی این رفتارای پدرمو میبینم ناخودآگاه روابطم باهاش خیلی سرد میشه. طوری که وقتی از سر کار میاد سلام میکنه ، جواب سلامش و انقدر آروم میدم که فقط خودم میشنومش...
آخه واقعا دلم از بی وفایی و نمک نشناسی پدرم میشکنه ... مادرم یه عمر تو این خونه زحمت کشیده و میکشه، این حقش نیست...
آقایون نکنید ترو خدا این کارارو...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)