سلام

دختری هستم ۲۴ ساله که توی خانواده تقریبا مذهبی بزرگ شدم. چادریم ولی شیک پوش اهل آرایشم نه واسه بیرون. بیرون فقط آرایش خیلیییی ملایم...

من همیشه ناخن هام بلنده البته تمیز و مرتب . پدرم همیشه با ناخن من مشکل داره البته هنوز نتونسته منو قانع کنه که نذارم.

از اونجایی که من دنبال یه آقا پسری در حد خودم مذهبی میگردم ( نه خشک مقدس ) پدرم  میگه با این کار باعث میشی جلف جلوه کنی و نتونی اون کسی که میخوای رو پیدا کنی منم اصلا قبول نمیکنم میگم اگه قراره منو از رو ناخن هام قضاوت کنه اصلا میخوام نیاد
البته من ناخن هام زیاد بلند نمیذارم در حدی که به انگشتام زینت بدن. بعدشم اصلا واسه جلب توجه نیست فقط واسه دل خودمه ...
حالا آقا پسرای تقریبا مذهبی بگن آیا اینطوری فک میکنن در مورد دخترایی مثل من ؟


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)