سلام،
اسمم امیر، 17 سالمه و تازگیا به یکی از دختر عمه هام علاقه مند شدم اون 2 یا 3 ماه از من بزرگتره از نظر رفت آمد خوانواده هامون بگم کمه به علت این که تو 2 تا شهر جدا زندگی میکنیم و معمولا برای عید دیدنی میریم اونجا عید به عید 5 یا 6 روز اونجا میمونیم.
و هر دومون ام همو دوست داریم ولی اون به علاقه من خبر نداره

ولی اون با رفتاراش فهمونده به من علاقه منده بزارین دقیق بگم ما 2 نفر از بچگی که میرفتیم خونشون هم بازی بودیم و 5 سالی میشد اصلا همو ندیده بودیم و من از زمانی متوجه علاقه ام به اون شدم که عید امسال دیگه داشتیم برمی گشتیم شهر خودمون با نگاه کردن به فیلم خوانوادگی از رفتارش خوشم اومد مثل بقیه نبودم که با دیدن اندام طرف 100 دل عاشقش بشم و من فقط برای ازدواج می خوامش اصلا از وقتی دیدمش خیلی از عادت های بدمو ترک دادم که خود ارضایی یکیشون بود ترک کردم.
و من از اونجایی فهمیدم اون منو دوست داره که توی مهمونی عقد خواهرش بودیم توی جمع اون روبه روی صندلی من میرفت می نشست یک جورایی سعی میکرد خودشو نجیب نشون بده و وقتی من میرفتم تو اتاق با مادرم اون اول مادرش میومد بعد خودش میومد کنار مادرش روبه روی من بود می نشست و من چون خجالت می کشیدم ازش چون دوسش دارم نگامو ازش میدزدیدم یک جورایی روم نمی شد یا مثلا جلو رام سبز میشد بعد تو چشام نگاه می کرد ولی من سریع ارتباط قطع می کردم نمی تونستم تو چشاش نگاه کنم برام خیلی سخت بود ولی واسه اون راحت بود. به نظر شما یک خانوم از این که پسر مورد علاقشون ارتباط چشمیو قطع بکنه چه فکری می کنن؟(لطفا خانوما جواب بدن)
و دیگه ما از اون روز به بعد همو نمی بینیم تا سال بعد عید اونم شاید بریم خونشون بنظر شما چطور رفتار بکنم در واقع سوالم اینه منم بهش بگم علاقه بهش دارم یا نه؟من قصدم ازدواج ولی چون سنم کمه دوست ندارم بهش بگم ولی یک جورایی نمی تونم بهش نگم من خودمم تا 7 ، 8 سال دیگه ازدواج نمیکنم بنظر شما این دوست داشتنا از بین میره چون از وقتی دیدمش هر روز نگاه عکساش میکنم و وقتی به این فکر می کنم اگه مال من نشه چی میشه اشک تو چشام جمع میشه و این فاصله بینمون نمیزاره بهش بگم و خیلی نارحتم ولی نمیزارم کسی اینو بفهمه مجبورم برم جلو همه شوخی می کنم می خندم ولی از تو داغونم ولی چاره ای جز صبر کردن ندارم از سربازی هم معافم چون پدرم 4 سال تو جبه بوده منم یک جورایی معاف میشم
و از نظر ازدواج فامیلی که میگین خوشبختانه ماها اصلا نه از طرف مادر عمه من نیست در واقع شوهر عمه من دوتا زن داره که این دختر عمه ای که من دوسش دارم میشه بچه اون یکی که مشکلی نیست که بگیم بعدا بچه هامون ناقص میشن یا ...
سوالمم 2 تا بود
1-خانوما از این که پسر مورد علاقه شون نگاه بکنن بعد پسر مورد علاقشون ارتباط قطع بکنه چه فکری می کنن؟
2-به نظرتون در دیدار بعدی بهش بگم دوسش دارم به صورت کلامی بگم یا با رفتارم بگم کدومشون بهتره؟ برای یک پسر و خانوما از کدوم خوششون میاد


مرتبط:

یه پسر 19 ساله ادعا میکنه دختر 15 ساله م رو دوست داره

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

چرا پسران سن بالا تمایل دارن با دختران کم سن ازدواج کنن ؟

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)