سلام
مدتیه تو پست ها می خونم که بچه ها میگن از وقتی با این وبلاگ اشنا شدن از ادمای مذهبی زده شدن و بد بردن...
یه سوالی دارم شما خودتونو به چه دینی فرض می کنید که کلمه مذهبی بکار می برید ؟ برای چی دیوار می کشید بین خودتون و بعضیا و بهشون میگید مذهبی ؟
آدمای مذهبی مگه چکار به شما کردن که هر چی اتفاق میفته می گید مثلا تو مذهبی هستی ؟ اصلا مگه مذهبیا نمی تونن خطا کار باشن ؟ که انقدر در مقابلشون جبهه می گیرید؟ چرا راحت به بعضیا می گید مذهبی؟؟

شما سیرت واقعی اینا رو دیدین که می گین؟ هر که اسم خدا و امام زمان و قران اورد یا درس اخلاق داد می شه مذهبی؟ شما با چه دلیل موجهی میگید مذهبی تو وبلاگ زیاد هست؟ از نزدیک این بچه ها رو دیدید؟
من خودم یکی از کاربرایی هستم که فوق العاده مذهبی هستم ولی اصلا اصلا تو کامنت هام مشخص نیست که اینجوریم... تا تقی به توقی می خوره می گید مذهبیا... بابا مذهبیا هم مثل شما هستند... مشکل از ماست تو ذهن شما برای خودتون از ما قدیسه معصوم ساختین که اینا رو بهمون می گین؟ چرا انقدر جبهه گیری می کنید؟ حالا چهار تا ادم تو واقعیت شما مذهبی از دماغ فیل افتاده هستند بقیه ام همینا؟؟ بعد بحث حجاب و بی حجابی که میشه کافیه از دهنت در بره مانتویی ها اینجورین ... می خوایید ادمو بکشید دهن ادمو سرویس می کنید ... خب شما که خودتون ناراحت می شید چرا اینجوری قضاوت می کنید ؟
یعنی هیچ کی جز مذهبیا گند نزده یه دین و ... که هی پای ما بدبختا رو می کشید وسط؟
اینو من خیلی دیدم که دارم می گم... تو همین وبلاگ دیدم.. انگار می خوایید سر به تن مذهبیا نباشه...
بابا همه دینمون اسلامه برداشتید دیوار کشیدید بین خودتون و اینکه می گید مذهبیا.. شما که از واقعیت بچه ها خبر ندارید چرا به اسم مذهبیا تمومش می کنید؟
فقط شما رو مذهبیا اذیت می کنن؟ بقیه کارتون ندارن ؟ انصاف داشتنم خوب چیزیه ...


بیشتر بخوانید ...

کلمه کلیشه‌‏ای مذهبی

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

استفاده از کلمه ی مذهبی رو در وبلاگ ممنوع کنید

آیا من آدم خشک مذهبی هستم ؟

چرا مذهبی ها نمیتونن عادی با زن ها برخورد کنن؟

هر آدم مذهبی که مومن واقعی نیست

حد بین مذهبی بودن یا نبودن کجاست؟

من که نفهمیدم مذهبی به کی میگن

آیا مذهبی بودن عقب ماندگیست ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)