سلام
ببخشید من چند روزی  دارم دیوونه میشم ،من از وقتی با این سایت آشنا شدم خیلی روی بعضی از مسائل زندگیم مثل حجابم تاثیر داشته مثلا من همیشه آرایش کامل همیشه موهامم اصلا واسم مهم نبود که بیرون بود یا حتی اگه یه کوچولو مانتوم تنگ یا کوتاه بود اهمیت نمی دادم،البته اینم بگم که اصلا اهل دوست پسر و اینجور قضایا نیستم نمازم  میخونم کلا خانواده ی مذهبی ندارم فقط مادرم نماز میخونه منم وقتی که دبیرستانی بودم به تقلید از مامانم نماز خوندم بعضی وقتا هم تنبلی میکردم و نمی خوندم  .
ولی هر چی سنم بالاتر میرفت واقعا عاشق نماز شدم ولی بعد از این که اومدم تو این سایت فهمیدم بعضی از کارایی که من میکردم باعث تحریک مردا میشه به شدت واسم مهمه که شوهر آیندم آدم چشم و دل پاکی باشه به خاطر این سعی میکنم موهام رو بپوشونم یا مثلا آرایشم رو خیلی کم کردم ،اما بعضی وقتا که یادم میره موهام رو بپوشونم ،یا مثلا موقع حرف زدن من یه کم با ناز حرف میزنم از روی عادت چون دوست ندارم مثل پسرا حرف بزنم با( صدای کلفت) بخاطر این دارم دیوونه میشم یعنی وقتی یه نفر نگام میکنبه موقع حرف زدنم .

همش حس میکنم در آینده تلافیش  از طریق همسرم سرم میاد مثلا هر وقت یه زن ومرد از کنارم رد میشن سعی میکنم سرم پایین باشه که نظر مرد جلب نشه اما بعضی وقتا نا خودآگاه که نگاهم به یه مرد میوفته و داره نگاه میکنه دیوونه میشم .
نمی دونم چکار کنم همش فکر میکنم شوهرم در آینده مثل مردایی که الان نگاه دخترا میکنن واسه منم اونجوری میشه به خاطر چیزایی که گفتم ؟؟؟دخترا شما تا حالا مثل من بودین
به نظرتون من تو رفتارم مشکل دارم باید چکار کنم؟
از راهنمایی هاتون پیشاپیش ممنونم

مرتبط:

چرا یه مرد متاهل باید چشمش دنبال خانم های دیگه باشه؟

چرا آقایون اعم از پیر و جوون چشم چران شده اند ؟!

چطور میشه تشخیص داد یه مرد چشم چرونه یا کنجکاو ؟

تاثیر چشم چرانی در وفاداری به همسر

چشم چرانی و راه نجات

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

سوال از خانم ها در مورد سختی کنترل چشم در مردان

چطور نگاهم رو توی یه شهر پر جمعیت کنترل کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)