سلام دوستان
دختری هستم که حدود 2 هفته ست عقد کردم. تو این مدت حتی بوسه ای بین ما نبوده . به جز بوسه روز عقد تو آتلیه برای عکس گرفتن .
خونه همدیگه هم فقط یه بار رفتیم من می خواستم شب بمونم اما اصلا بهم نگفت که بمون . خونه ما هم هر چی اصرار کردم نیومد واسه موندن و گفت خیلی خجالت میکشم.

از نظر خانواده هامون هم مشکلی نیست. از علاقه زیادش مطمئن هستم حتی یه روز منو نبینه دلگیر میشه.

اما نگران شدم که ایا این رفتار مرد طبیعی هستش ؟ اوایل عقد مگه نباید اوج خواستن باشه؟


مرتبط:

در اولین شب عقد چی به هم بگیم ؟

در شب اول عقد رابطه کامل داشتیم، الان پشیمونم

در اولین شب عقد چی به هم بگیم ؟

خلاصه ای در مورد دوران عقد

تازه عقد کردم، خانمم میگه تو زن داری بلد نیستی

ظاهر یه خانم در دوران عقد چطور باید باشه ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

می خوام سر سفره عقد بشینم ولی استرس دارم