سلام 

یه سوالی داشتم

راستش من حدود یه ساله از یه اقا پسری خوشم اومده یعنی همش دلم میخواد ببینمش و حس میکنم دوسش دارم.

کارمند یه اداره هست که من با اونجا در ارتباطم. پسر خوب و معتقدیه و من با ابنکه یک سال ندیدمش اما اصلا فراموشش نکردم تا اینکه هفته قبل به مدت یک هفته با هم رفتیم مسافرت کاری .

اونجا علاقه ام چند برابر شد و حس کردم ایشونم به من بی توجه نیست ولی من برای اینکه گناه نکنم مدام ازشون دوری میکردم حتی یک بار هم بهشون نگاه نکردم و فکر میکنم از من ناراحت شدن و خیلی از دست خودم عصبانیم .

ولی واقعا دوسشون دارم از طرفی ایشون هیچ شناختی روی من نداره و امید به ازدواجم کمتر از بیست درصده. من چجوری فراموشش کنم ؟


اصلا نمیتونم. تقریبا هم کفو هستیم فقط ایشون سطح تحصیلاتش خیلی بالاست و من یه کنکوری ام

خواهش میکنم بگین چطور فراموشش کنم

حتی دیگه ممکنه نبینمش و این داره منو دیوونه میکنه

کمکم کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)