سلام 

ممنونم از سایت خوبتون

راستش من مدتی هست که با آقایی آشنا شدم و قصدمون ازدواج هست..ایشون میگن که 

نمیتونن مهریه بالا رو بپذیرن و نهایتا 14 سکه رو میتونن قبول کنن ..

در حالیکه من خاطره بدی از مهریه پایین دارم و خواهرم که 14 سکه مهرش بود همسرش خیلی راحت 14 تا رو داد و جدا شدن ... و در مقابل ایشون میگن که جهیزیه باید خیلی آنتیک باشه!

توی همین کامنتا هم میخوندم که آقایی نوشته بودن مهریه باید تو جیب داماد آماده باشه ، یعنی هر وقت خواست بده و تمام؟

من خودم اصلا دنبال مادیات نیستم چون خدا رو شکر پدرم آدم متمولی هستن و در واقع همیشه همه چیز برام آماده بوده و به قول معروف چشم و دلم سیره

حالا سوال من اینجاست کسی که میگه مهریه پایین باید باشه اما جهیزیه کلان! این آدم چقد قابل اعتماده؟؟ کسی خودش هیچ توقعی ایجاد نمیکنه اما از طرفش توقع بهترین رو داره...

چه ایشون میگفتن چه نمیگفتن من جهیزیه ام کامل بود... اما از وقتی این بحث پیش اومده من اعتمادمو از دست دادم...که اگه مادیات براش مهم نیست چرا گفته جهیزیه باید گرون و تکمیل  باشه؟؟

من خودم نظرم روی مهریه عرف یعنی همون 110 تا بودش با اینکه اکثرا اقوام مون مهریه شون بالاست تا سقف 2000 تا هم هست

من میدونم مهریه تضمین نیست و کسی که اهل زندگی نباشه به زور نمیشه نگهش داشت ، اما اینکه کسی مهریه پایین بگه اما جهیزیه آنچنانی بخواد یه جورایی به دلم بد میاره .

خواهش میکنم راهنماییم کنین..ممنون میشم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)