دختری که میخواد ازدواج کنه باید خونه پدرش همه کار یاد بگیره بعد ازدواج کنه    

مثلا یک اشپز ماهر یک خیاط ماهر بشه خانه داری و  در همه کارش ماهر شد بعد ازدواج کنه یعنی اصلا بعد از ازدواج و خانه شوهر هیچ فرصتی برا یاد گیری نیس من همیشه با خانوادم سر این موضوع مشکل دارم و اونا میگن تا یه خانه دار درست و حسابی نشدی اسم ازدواج نیار .

مگه میشه دختری که مشغول تحصیل بوده و سرش تو درس بوده این همه کار بلد باشه به نظر شما من با خانوادم چه کار کنم مخصوصا برادرم که خون به دله من میکنه ایشون و اجازه اومدن خاستگار نمیده ای خدا چرا جنس مونث رو بدبخت افریدی اخه تا دق نکردم کمکم کنید 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه)