سلام

من 22 سالمه و از لحاظ عقلی احساس میکنم همه ی دخترای همسنم و حتی بزرگتر یه جورایی عاقل نیستن. یا من زیادی هستم. ( بجون خودم نمیخوام از خودم تعریف کنم فقط سوال دارم خواستم توضیح بدم درباره ی خودم )

حالا به نظر من پسرهای همسن من که بچه و ناپخته به نظر میرسن.پسرای 26 یا 27 ساله هم که برخورد داشتم اونا هم قبول نداشتم.مرد نیستن.مردونه نیستن.هنوز جا دارن تا بزرگ بشن.یکسری عقاید و طرز فکراشون برای من خنده دار و از روی سطحی نگریه...

حالا اگر من یه خواستگار داشته باشم که بین 31 تا 32 سال سن داره اما عاقل و پخته و متینه و از نظر خودمو خانوادم عاقله بنظرتون اختلاف سنمون بالاست؟خیلی ممنون میشم اگر خودتون پاسخ بدید.مهمه برام.

در ضمن من اگر بخوام با همسرم 5 تا 7 سال اختلاف سن داشته باشم باید با 27 تا 29 ساله ازدواج کنم.خب اگر 25 ساله بشم میخوام با یه 30 تا 32 ازدواج کنم. حالا چه فرقی میکنه الان با 32 ازدواج کنم یا 3 سال دیگه!!!

البته با توجه به اینکه گفتم من احساس میکنم با بقیه همسنام متفاوتم و اونا رو کوچیکتر میبینم.من حتی احساس میکنم با این آقای 32 ساله اگر ازدواج کنم بازم باید مثل مامانا تربیتش کنم(والااااا)....الانم همه بهم میگن تو مثل مامانایی همش غر میزنی دستور میدی نصیحت میکنی...(یه ذرش شوخی بود...دیکتاتور نیستمااا)

ممنون میشم پاسخ بدید...سوالات دیگه ای هم دارم که ایشاالله در آینده میپرسم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)