اگه تصمیم بگیریم دین نداشته باشیم ولی آزاده باشیم کار اشتباهیه؟؟؟

با این چیزایی مثل تبلیغ صیغه و ترویج این نوع رابطه های غلط (م.ق.ع.د.ی اورال و ...)  و توهین ها به زن و حرفای ضد زن و بقیه مسائلی که ادمای مذهبی بنام اسلام و خدا به نفع مرد و لذت جویی و سلطه گری مرد میگن  و فتوا میدن ، من ترجیح میدم دین نداشته باشم.

خدا رو قبول دارم پیامبر و امام رو قبول دارم، اخلاق و انسانیت رو قبول دارم

دروغ و دزدی و زنا و مردم ازاری و امثال این رو بد می دونم

آیا با رعایت کردن همه این مسائل، اگه اسلامی که اینها به خورد ما میدن رو قبول نداشته باشم و ترجیح بدم تا شناخت دین واقعی بی دین بمونم کار اشتباهی می کنم؟؟؟


پاسخ :

سلام

قبل از این که چنین کاری بکنید برید دین رو از منبع اصلیش بگیرید . ببینید مراجع تقلید چی میگن .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)