سلام

یک طرف ماجرای ازدواج موقت خانم هایی هستند که نیازی به اذن پدر ندارند . مثل خانم های مطلقه یا بیوه و دختران رشیده .  از این طرف حدود نیمی از جمعیت افراد آماده ی ازدواج رو آقایان مجرد تشکیل میدن . 

این حدود 50 درصد یا مایل به ازدواج موقت هستند یا نیستند . با توجه به وجود محرک های بیرونی و درونی میشه گفت تعداد کسانی که مایل به ازدواج موقت هستند درصد بالایی رو تشکیل خواهند داد . 

در بدبینانه ترین شرایط در قبال هر خانم آماده ی ازدواج موقت حداقل 2 آقا قرار دارند . این خانم با کدوم یکی ازدواج میکنه ؟! 

حالا فرض کنیم 5 آقا متقاضی ازدواج موقت به یک خانم باشند . چه خواهد شد ؟ جوابش خیلی ساده است !

با توجه به عدم وجود تعادل بین خانم های آماده ازدواج موقت و این خیل عظیم پسران مجرد و بعضا متاهلان خواهان این ازدواج ، طبیعتا این خانم ها ، مثل طلا کم یاب نخواهند شد ؟ 

این اولین زنگ خطر برای استحکام بنیان خانواده است !

آیا در این بین خانم های متاهلی پیدا نخواهند شد که هوس پیوستن به جمع قلیل خانم های مایل به ازدواج موقت رو داشته باشند؟

خواه نا خواه وضع مالی و ارزش خانم های ازدواج موقت کننده بیشتر از خانم هایی خواهد شد که ازدواج دائم کردند .

الان چرا وقتی به یه خانم بیوه یا مطلقه پیشنهاد ازدواج موقت داده میشه ، بعضی از اونا طوری برخورد می کنند که انگار به اونا پیشنهاد زنا داده شده ! ولی وقتی به اونا پیشنهاد ازدواج دائم داده میشه اکثرا استقبال می کنن .

اگه بخوایم با شرایط فعلی ازدواج موقت رو بدون مقدمات و فراهم کردن شرایط ترویج کنیم قضیه فوق کاملا برعکس میشه .

از طرفی وقتی یه خانم متاهل می بینه که به خاطر خانم های مایل به ازدواج موقت ، چه سر و دستی شکسته میشه ، و نگاهی به زندگی نه چندان متعادل خودش می کنه می تونه به این فکر نکنه که به جمع اونا اضافه بشه ؟!

با خودش نمیگه چرا باید این وضع مالی بد رو تحمل کنم ؟ مهر و محبت که نشد نون ؟! 

طرفداران رواج ازدواج موقت در شرایط فعلی چه راهکارهایی دارند برای این که بعضی از خانم ها به هوای بهره مندی از این فرصت ، ساز جدایی از شوهرشون رو نزنن ؟!

چه فکری برای شوهران این عده از خانم ها خواهند کرد ؟ اون ها چطور باید همسرشون رو نگه دارند ؟! چطور باید اون عده رو قانع کنند که به جمع اون خانم های با ارزش شده ملحق نشن ؟!

طبیعتا این جا هم غنی ترها بیشتر بهره می برن و این امکان رو دارند که با چندین خانم ازدواج موقت کنن . خود این مساله به کمبود خانم آماده ی ازدواج موقت دامن می زنه . این هم یه عامل دیگه برای سست تر کردن بنیان خانواده .

تکلیف اون عده از آقایانی که علی رغم میل شدید ، کسی رو برای ازدواج موقت پیدا نمی کنن چی میشه ؟! 

کسانی که به دلیل توان مالی و فراهم بودن فرصت ، به دنبال ازدواج های متعدد هستند ، آیا تن به ازدواج دائم با یک خانم خواهند داد ؟!

آیا این موضوع به بالا رفتن سن ازدواج ختم نخواهد شد ؟ آیا این موضوع به کاهش بیش از پیش جمعیت دامن نخواهد زد ؟

می بینیم که در یک نگاه عمیق ، دود ترویج ازدواج موقت ابتدا به چشم آقایونی خواهد رفت که ازدواج دائم کردند . 

چون وقتی چنین جریانی رواج پیدا کرد ، تعداد هوس بازانی که چشم طمع به خانم های متاهل زیبا چهره خواهند داشت کم نخواهد بود . شاید بگید الان هم چنین جریانی وجود داره . شاید وجود داشته باشه ولی با شرایط فعلی هیچ زنی نمیاد قید ازدواج دائم رو به خاطر ازدواج موقت بزنه . 

ولی زمانی که خانم های ازدواج موقت کننده ارزش بیشتری نسبت به خانم های متاهل خواهند داشت باز هم می تونیم همون انتظار رو از خانم های متاهل داشته باشیم ؟!

 

همه ی این ها به کنار !!!

تکلیف دختران مجرد چه خواهد شد ؟!

آیا این رو ظلم نمی دونن که پسران می تونن به راحتی ازدواج موقت بکنن ولی اون ها باید عفت پیشه کنن ؟! چطور می خواید اون ها رو قانع کنید که صبر کنن ؟!

بهشون بگیم صبر کنید تا آقایون سیر بشن و بخوان ازدواج دائم بکنن ؟! یا مراجع تقلید از نظرشون مبنی بر لازم بودن اجازه ی پدر برای ازدواج برمیگردن ! یا پدرها رو راضی کنیم که چنین اجازه ای به دخترهاشون بدن ؟!

بر فرض محال این دو مانع برداشته شد . آیا آقایون از اصرارشون در ازدواج با دختره باکره دست میکشن ؟! 

آیا وقتی ازدواج دائم کردند ، از لحاظ جنسی قناعت خواهند کرد ؟ یا باز هم به دنبال تنوع طلبی خواهند رفت ؟ این ها دو راه بیشتر ندارند . یا این که با یکی از همون خانم ها ازدواج دائم بکنن که در این صورت باز هم دختران مجرد نادیده گرفته میشن . یا این که با یک دختر مجرد ازدواج می کنن . در این صورت اگه این خانم نتونست از پس تنوع طلبی و انتظارات بالارفته شوهرش بر بیاد چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

شمایی که بحث ازدواج موقت رو پیش میکشید ، یا قدرت این رو دارید که قوانین و عرف جامعه رو عوض کنید یا ندارید . اگه دارید ، اول چند قانون عادلانه در مجلس به تصویب برسونید ، بعد برید با کمک رسانه ها عرف جامعه رو عوض کنید ، اون وقت بیاید بگید ازدواج موقت بکنید . 

اگه قدرت چنین کارهایی رو ندارید لطفا با قال امام صادق (ع) دختران مجرد رو از دین زده نکنید . همین قدر که به فکر رفع نیاز آقایان مجرد هستید به فکر دختران مجرد هم باشید . 

گذشت اون زمان که زن نمیفهمید میل جنسی چیه . الان دختر 14 ساله نیاز جنسی داره ! باور نمی کنید سری به وبلاگ دختران و پسران خانواده برتر بزند ببیند چه خبره ؟! 

به جای این کارها روی ازدواج آسان کار کنید . اگه چنین تصمیمی گرفتید روی کمک این وبلاگ حساب کنید .

موفق باشید

 

مرتبط:

آیا ازدواج موقت میتواند عامل بازدارنده زنا در ایران باشد؟

چند تا سوال در مورد ازدواج موقت

ازدواج موقت چه وقت هایی خوبه ؟

 ازدواج موقت یا زنا ؟

ازدواج موقت=زنا؟ بله یا خیر؟ "مسئله این است"

بین من و دختری که تن به ازدواج موقت داده فرقی نیست ؟

اگر ازدواج موقت عاقلانه باشد ضرر نخواهد داشت

آقایون با کی میخوان ازدواج موقت کنن؟!

آزمایش های قبل از ازدواج دائم رو موقع ازدواج موقت هم میگیرن ؟

آیا به همسر آینده ام بگم که با چند خانم ازدواج موقت کردم ؟

احساس خانم های متاهل نسبت به ازدواج موقت شوهر با یک زن بیوه

خانواده دختر، از سوابق ازدواج موقت پسر باید آگاه بشن ؟

مخالفت دختران با پسران متعه کننده ، مخالفت با حکم خداست ؟

کسی تا حالا سایت های صیغه رو امتحان کرده ؟

اگر پسری بیاد خواستگاری تون که قبلا صیغه داشته جواب تون چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مربوط به ازدواج موقت (۳۹ مطلب مشابه)