ازدواج موقت=زنا؟ بله یا خیر؟ "مسئله این است"

دو نفر حالا تحت هر عنوانی (بی إف-جی إف یا یه مرد که رفته سراغ یه زن تنفروش خیابانی) با هم رابطه جنسی برقرار میکنن این رابطه جنسی اسمش زنا هست و حرام
دو نفر دیگه میان عینأ همین رابطه جنسی رو انجام میدن با این تفاوت که دو خط عربی خونده میشه و با این دو خط عربی اون حرام خدا حلال میشه اسمش هم از زنا به ازدواج موقت تغییر پیدا میکنه
حالا این دو خط عربیه معجزه گر که حرام رو به یکباره تبدیل میکنه به حلال آیا دستور مستقیم خداونده یا دور زدن دین؟ عقل ما و خرد ما بهمون چی میگه، میگه دستور خداست یا دور زدن دین به اسم خدا و به کام شهوت؟ "مسئله این است" کسانی که مخالف سرسخت زنا و موافق ازدواج موقتن جواب بدن.

 

پاسخ :

سلام

اون دو خط عربی حکم خداست . دستور خداست . اونه که اگه موافق باشه میشه حلال و اگه مخالف باشه میشه حرام .

مهم قانون خداست . وقتی دختر و پسری طبق حکم خدا قصد می کنند که با هم ازدواج کنند و شرایطی رو که خدا گفته رعایت می کنند ، اون دو نفر رو محرم هم می کنه . و اگه بر خلاف قانون خدا عمل کنند رابطه ی جنسی اونا میشه زنا .

چطوره که چهار خط فارسی خونه ی شما رو می کنه خونه من ؟ ماشین من و می کنه ماشین شما ؟ با یه نامه من میشم کارمند یه شرکت و با یه نامه ی دیگه میگن بفرما تشریف ببر بهت احتیاج نداریم ؟!

خدا این اختیار رو بهمون داده که در معاملات شخصی همون 4 خط قرارداد رو هم ننویسیم . من بگم این خونه مال منه می بخشمش به شما !

ولی در ازدواج چنین اجازه ای به ما داده نشده که من بگم دختر خانم من از شما خوشم اومده اونم بگه منم از شما خوشم میاد و بعد بگیم همه چیز حله ! نیازی به خوندن اون دو خط عربی نیست !!!

دلیل سفت و سخت بودن احکام خدا برای اینه که به ما راه کج رو نریم . اگه دلیل وجود یکی از قوانین خدا رو نمی دونیم کافیه به خودمون بگیم خدا گفته ، پیغمبر خدا ، امام گفته پس بهش عمل می کنم .چطور میشه یه نفر با ارضا شدن میشه نجس ؟! و با غسل کردن میشه پاک ؟‍‍! اگه آب نباشه با خاک هم میشه پاک شد !

خدا میگه خون نجسه ، ولی اگه همین خون در راه خودش ریخته بشه برای شهید میشه پاک ! میشه بدون غسل کردن دفنش کرد . ولی اگه همون خون به لباس ما برخورد کنه میشه نجس !

خدا میگه اگه لباس آغشته به ادرار باشه نماز قبول نیست . در حالی که ما همیشه مقداری از اون رو توی بدنمون داریم ! میگه لباس نباید آغشته به مدفوع باشه در حالی که همواره مقداری از اون رو توی بدنمون داریم . خدا میگه اگه لباست خونی باشه نماز نخون در حالی که چند لیتر از همون خون رو زیر پوستمون داریم !

بنابراین در دو خط عربی به دنبال دلیل محرم شدن دو نفر غریبه نگردید .

موفق باشید

 

مرتبط:

اگر پسری بیاد خواستگاری تون که قبلا صیغه داشته جوابتون چیه؟

موقع ازدواج باید به شوهرم بگم که قبلا صیغه کردم؟

آیا متعه همان زناست ؟

آیا به همسر آینده ام بگم که با چند خانم ازدواج موقت کردم ؟

اگر ازدواج موقت عاقلانه باشد ضرر نخواهد داشت

آیا ازدواج موقت (صیغه) در قرآن وجود داره؟

ازدواج موقت یا زنا ؟

نظر پسران در مورد دختری که شرعا ازدواج موقت کرده

چند تا سوال در مورد ازدواج موقت

بین من و دختری که تن به ازدواج موقت داده فرقی نیست ؟

ازدواج موقت چه وقت هایی خوبه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مربوط به ازدواج موقت (۳۹ مطلب مشابه)