سلام

به نظرتون تفاوت ظاهری (چاقی و لاغری مفرط ) یا مثلا رنگ پوست ( سبزه تند و سفید گندمگون )

برای دختری مثل من ( زیر 25 ) که استانه حسی بالایی داره، یعنی تا کسی بگه شوهرت لاغره یا خیلی سبزست ... کلی اعصابش خورد میشه و احساس نارضایتی میکنه (حتی هنوز وقتی در حد خواستگاری هست و مشاوره اینرو به صورت سوال میپرسه)

بعد عقد عادی میشه؟ اگر اولویت های اولیه رو در حد خوبی داشته باشه؟

تردید زیادی دارم که ایا با این فرد به عنوان همسرم میتونم بعدها تو اجتماع حاضر بشم یا نه!

حتی برای جواب منفی دادن میترسم کسی رو به این علت رد کنم (از خدا و اینده)

توکل به خدا کردم و هر چی فکر کردم دیدم نمیتونم با این موضوع کنار بیام! نظرتون چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)