سلام
من19 سالمه.امسال کنکور دارم و قصد دارم تا جایی که میتونم درسمو ادامه بدم. همیشه فکر میکردم اول وارد دانشگاه بشم بعد به ازدواج فکر کنم. الان یه خواستگار دارم که از لحاظ خانوادگی خیلی تعریفشون میکنن ولی نه اونجوری که من میخوام تحصیلات داره و نه کار ثابتی داره.
الان خوانواده به خاطر پاک و مومن بودنش خیلی اصرار میکنن که موقعیت خوبی هست و ممکنه دیگه همچین شرایطی پیش نیاد.
ولی من معتقدم اگه ادم تحصیلاتشو ادامه بده و خودشو به یه جایی برسونه احتمال داره موقعیت های بهتری هم پیش بیاد.
میخواستم ببینم نظر شما در این مورد چیه؟
راستش قراره خواستگاری فردا هست.ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)