سلام

بنده قبلا چند تایی سوال پرسیدم و دوستان نظراتشون رو دادم تشکر می کنم. نمی خوام اینجا درد و دل کنم.

20 روز قبل بنده با خانواده رفتم خواستگاری دختری . مادرش محجبه بود و پدر خوبی داشت با حجاب بود محجبه ای که می خواستم نبود کمی موش معلوم بود و کلا ایده آلی که می خواستم نبود ولی درصد خوبی مطابق با خواسته هام بود و.... کلا پسندیدم .

چون پسندیده بودم درباره رسم و رسوم های نامناسب گفتم که بیشتر توسط خانواده عروس انجام می شه و هزینه ها می افته گردنشون و بنده راضی نیستم گفتم تو حد نیاز موافقم.

البته لذت خرید وسایل زندگی که نیازه و قبلا چشیدم و گفتم این رو هم موافقم . کلا نپسندیدن این نظر رو.  یا پرسیدن اعتقاد به ولایت فقیه یا اعتقاد به ولایت شوهر (به هیچ وجه زور گو نیستم). گفتم به ادامه تحصیل و کار همسرم احترام می زارم فقط محیطش سالم باشه .... 

کلا آخرش گفتن نه پسر عقاید خاصی داره (غیر مستقیم گفتن عقاید مسخره ای داره!)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)