کلی جست و جو کردم تا اینجا رو پیدا کردم .

یک سوال داشتم که خیلی واسم مهمه اما  میترسم به نظرتون مسخره بیاد.

من کلا آدم خجالتی تو دوران مجردی بودم یعنی نمیتونستم تو چشمای یک مرد نگاه کنم و یا دو کلمه حرف بزنم با یک آقا ، زود هول میشدم اضطراب میگرفتم و یا  دستم  میلرزید صورتم داغ میشد.

نامزدی نداشتم مدتیه عقدم اما تازه فهمیدم فوق العاده تو رابطه بی حیا هستم و  چیزی به نام شرم و حیا تو  وجودم نیست و این حالتمم از همون روز اول که عقد شدیم در من شکفت .

من خیلی پر رو بودم که واقعا روز اول که ایشون خیلی با احیاط بودن من خیلی صمیمی بودم و اصلا حجب و حیایی نداشتم دست خودم نبود، اصلا خجالت نمیکشیدم و بقیه سرزنشم میکردن. به نظر خودمم خیلی بده این جوری، یعنی هم نظر خودمه هم دوستان متاهلم گفتن بده. خیلی سعی کردم  اوایل خودم رو خجالتی جلوه بدم  اما نمیتونم.

مدام فکر میکنم در مورد من چه فکری میکنه نمیتونم از خودش بپرسم چون میترسم بگه حتما به خودش شک داره .

شوهرمم خیلی وقت ها ازم میپرسه چطوری از منم بهتر بلدی؟ یا اینا رو از کجا یاد گرفتی؟ و یا میگه من انتظار نداشتم، انگار 10 ساله که ازدواج کردی، دست بردارم نیست مدام میپرسه. البته اولین بار به شوخی میگفت ولی جدیدا لحنش جدی شده. یا مثلا اصلا ابایی ندارم که پوشش در مقابلش نداشته باشم و مدام میگه تو که اینطوری نبودی، یعنی همون شخصیت خجالتی تو ذهنشه. منم در جواب فقط بهش گفتم بچه که نیستم 21 سالمه. اما به نظرم میره تو فکر.

نمیدونم چی بهش بگم از اینکه فکر بدی درباره ام داشته باشه بدنم میلرزه. نه اینکه به صورت لفظی کلمه لرزیدن رو  بگم واقعا  از فکرش دستم یخ میکنه و  شونه هام شروع به لرزیدن میکنه. یعنی به نظر شما هم کارم اشتباهه محض بوده که از روز اول با  بی حیایی برخورد کردم؟


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)