سلام

دوستان من یه سوالی دارم که خواهش میکنم وقتی خوندینش نگین: اه بازم از این سوالا !

من دختری هستم که حجابم کامله ( البته چادری نیستم ). بیرونم آرایش نمیکنم. 

هم از نظر پوشش ظاهری و هم از نظر رفتارم با جنس مخالف، جزو دخترهای با حجب و حیا محسوب میشم. 

من چند جا دیدم که آقایون نوشته بودن دختری که متین باشه ولی بیرون رنگ قرمز بپوشه، انگار که مثلا اون نجابتش دیگه به چشم نمیاد.

الان برام سوال شده که چرا پسرا همچین طرز فکری دارن؟ آیا واقعا اینطوری فکر میکنن؟ یعنی همه نجابت و متانت من با پوشیدن یه پالتو یا مانتوی قرمز زیر سوال میره؟ البته میدونم که این رنگ جلب توجه میکنه ولی آیا واقعا پوشیدن یه پالتوی قرمز دید مردا رو نسبت به من تغییر میده؟ با توجه به اینکه هرکس یه نگاه کوچیکم بهم بندازه کاملا متوجه میشه چجور دختری هستم.

و یه سوال دیگه اینکه کسی که بیرون قرمز میپوشه (با تمام شرایطی که گفتم، یعنی حجاب کامل، بدون آرایش و ... ) آیا باعث تحریک مردا میشه؟

دوستان خواهش میکنم نگین چرا باز از این سوالا پرسیدین. این موضوع فکرمو مشغول کرده. آقایون لطفا همه تون به سوالم جواب بدین. میخوام از دید شما به این قضیه نگاه کنم.

ممنون از همگی.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)